  • 1. Data: 2009-10-25 16:27:19
    Temat: potrzebny ibm 20G ata
    Od: "Krzysiek" <a...@i...pl>

    Witam

    Prosba o pomoc.
    Bardzo chetnie odkupie dysk. IBM Firewall 20.4GB (3.5")
    Moze miec bad sektory tylko aby elektronika byla cala.

    LBA=39876480
    c/h/s=16383/16/63
    IBM FRU=06P5240
    ibm p/n=06P513

    firmware apl09

    Ktokolwiek widzial ktokolwie wie, niech da jakis slad, namiar.

    Krzysiek

  • 2. Data: 2009-10-25 16:37:46
    Temat: Re: potrzebny ibm 20G ata
    Od: "Krzysiek" <a...@i...pl>

    poprawka

    > ibm p/n=06P513

    ibm p/n to 06P5136

  • 3. Data: 2009-10-25 16:41:53
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Krzysiek pisze:
    > poprawka

    > ibm p/n to 06P5136

    Ale to, że sama elektronika nic nie da w większości to wiesz?

  • 4. Data: 2009-10-25 16:44:57
    Od: "Krzysiek" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Ale to, że sama elektronika nic nie da w większości to wiesz?

    Nie wiem, zatem czy moglbys rozwinac mysl?
    Bo mam lekki przepal na plytce i mysle ze jak dam macherowi do podmiany
    elektronike to
    moze jeszcze te dane zobacze.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-10-25 18:02:16
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Krzysiek pisze:
> [...]
    >
    > Nie wiem, zatem czy moglbys rozwinac mysl?
    > Bo mam lekki przepal na plytce i mysle ze jak dam macherowi do podmiany

    Prawdopodobnie jeden scalak trzeba przelutować, który ma zapisaną
    "geometrię?" Gdzieś coś dzwoni ale do końca nie pamiętam, na pewno pisza
    o tym na elektrodzie.

  • 6. Data: 2009-10-25 18:15:54
    Od: "Krzysiek" <a...@i...pl>

    > Prawdopodobnie jeden scalak trzeba przelutować, który ma zapisaną
    > "geometrię?" Gdzieś coś dzwoni ale do końca nie pamiętam, na pewno pisza o
    > tym na elektrodzie.

    To nie fajnie.
    A jak wyglada procentowo to w wiekszosci tzn.: ile procent mam ze samo
    przelozenie elektroniki da rade.

    Krzysiek

  • 7. Data: 2009-10-25 18:40:25
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Nie wiem, spróbować możesz ale pytanie czy to nie uszkodzi danych.

  • 8. Data: 2009-10-26 07:08:27
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    W dyskach IBM przynajmniej serii TravelStar siada scalak na głowicy i
    wymiana płytki nic nie da.

    PC

  • 9. Data: 2009-10-26 09:31:17
    Od: "Krzysiek" <a...@i...pl>

    Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >W dyskach IBM przynajmniej serii TravelStar siada scalak na głowicy i
    >wymiana płytki nic nie da.

    Ale to nawet tak siada ze jak przejade softem do odzysku danych to nic nie
    znajde ?

  • 10. Data: 2009-10-29 16:35:21
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Nie "przejedziesz" żadnym softem bo głowica klepie od zderzaka do zderzaka i
    dupa blada.

    PC