    From: "Janusz" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Klasyfikacja wydajności komputera.
    Date: Sat, 2 Oct 2010 11:46:04 +0200

    Mam zainstalowany Windows 7HP. W panelu sterowania mogę uruchomić
    klasyfikację wydajności komputera. Od paru dni mam z tym jednak problemy. Po
    pewnym czasie test zostaje przerwany i wyświetla się komunikat: "Nie można
    obliczyć indeksu wydajności systemu Windows dla tego systemu. Nie można
    zmierzyć wydajności odtwarzania wideo". Ostatnio instalowałem programy
    związane z odtwarzaniem wideo, ale wszystko działa bez zarzutu. Prawdę
    mówiąc, ta klasyfikacja nie bardzo mi jest potrzebna. Chciałbym jednak
    wiedzieć, czy wspomniany wyżej komunikat nie jest zapowiedzią jakiejś
    poważniejszej awarii systemu?
    Drugie pytanie z innej beczki. Czy jeżeli laptop korzysta z zasilacza i jest
    na kilka godzin wyłączony, należy zasilacz odłączyć od prądu? Spotkałem się
    w tym temacie z wieloma sprzecznymi opiniami?

    --
    Pozdrowienia
    Janusz F