  • 1. Data: 2009-10-18 07:48:24
    Temat: Kieszeń na dysk w Dell Studio
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    No to się wkopałem :]
    Kupiłem drugi dysk do lapka (Dell studio) i wyszło dopiero po rozłożeniu
    maszyny, że ona wymaga dodatkowego koszyka, którego nie zechcieli dołożyć.

    No i mam drugi dysk, którego nie sposób bez tego koszyka wpiąć. Nie wiem
    nawet jak się fachowo nazywa, dotychczasowe poszukiwania w sieci dały mi
    tylko jeden wynik w jakimś sklepie, za fantazyjną kwotę ~200zł, ale produkt
    i tak niedostępny.

    Podpowiedzcie gdzie tego szukać, i ile to może kosztować? Bo przy cenie
    200zł którą znalazłem to mi taniej wyjdzie sprzedać obecne dwa dyski i
    kupić nowy 2x większy zamiast tego koszyka :|

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2009-10-19 07:36:00
    Temat: Re: Kieszeń na dysk w Dell Studio
    Od: Marcin Zawadzki <z...@g...com>

    On Oct 18, 8:48 am, Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > 200zł którą znalazłem to mi taniej wyjdzie sprzedać obecne dwa dyski i
    > kupić nowy 2x większy zamiast tego koszyka :|

    rzeczywiście, pain on the neck
    nie wiem, który model Studio konkretnie masz, ale powinno się dać
    zamontować ten dysk w zatoce 3.5" dla stacji dyskietek
    --
    pozdrawiam
    Marcin Zawadzki

  • 3. Data: 2009-10-19 08:19:15
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 19 Oct 2009 00:36:00 -0700 (PDT), Marcin Zawadzki napisał(a):

    > rzeczywiście, pain on the neck
    > nie wiem, który model Studio konkretnie masz, ale powinno się dać
    > zamontować ten dysk w zatoce 3.5" dla stacji dyskietek

    Dokładnie to jest Studio 1735. Stacji dyskietek nie posiada ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net