  • 1. Data: 2009-10-17 21:50:42
    Temat: z serii wiecznie zywych - drukarka
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    jaka, w tej chwili, moglibyscie polecic nieduza, laserowa, cz-b,
    ekonomiczna drukarke do domu, z opcja drukowania na obydwu stronach
    kartki.
    z gory dzieki. <rs>

  • 2. Data: 2009-10-18 08:29:53
    Temat: Re: z serii wiecznie zywych - drukarka
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "rs" <n...@n...spam.pl> napisal w wiadomosci
    > jaka, w tej chwili, moglibyscie polecic nieduza, laserowa, cz-b,
    > ekonomiczna drukarke do domu, z opcja drukowania na obydwu stronach
    > kartki.

    Nieduza i ekonomiczna to sprzecznosc. Ekonomiczne sa tylko duze pojemniki na
    toner,

  • 3. Data: 2009-10-18 10:20:42
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl>

    > Nieduza i ekonomiczna to sprzecznosc. Ekonomiczne sa tylko duze pojemniki
    > na toner,

    Chyba, ze bedzie miala mozliwosc uzupelniania toneru w proszku, ale z
    dwustronnym drukiem bez przewracania kartek zadnej takiej nie znam.
    W pracy uzywam HP2015dn ma druk dwustronnny ale toner kosztuje ok. 230zl,
    zamienniki sa troche taniej. W domu natomiast lexmark e120n oryginalny toner
    równiez drogi, ale mozna kupic w proszku i dosypywac wtedy jest bardzo
    tanio. Jednak drukarka nie ma opcji druku dwustronnego.

    T.

  • 4. Data: 2009-10-18 11:17:15
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    rs pisze:
    > jaka, w tej chwili, moglibyscie polecic nieduza, laserowa, cz-b,
    > ekonomiczna drukarke do domu, z opcja drukowania na obydwu stronach
    > kartki.

    Zabrzmi śmiesznie, ale będzie prawdziwie: wyprodukowaną poza Chinami,
    Tajwanem, Wietnamem, Mongolią... itd;)
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 5. Data: 2009-10-18 12:50:55
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

> [...]
    > jaka, w tej chwili, moglibyscie polecic nieduza, laserowa, cz-b,
    > ekonomiczna drukarke do domu, z opcja drukowania na obydwu stronach

    Lexmark E260d, cena cos ok. 600zl, toner mozna kupic juz po ok. 25zl za
    butelke. :-)

  • 6. Data: 2009-10-19 03:21:44
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sun, 18 Oct 2009 14:50:55 +0200, "nom" <n...@u...gazeta.pl>
    wrote:

    >Uzytkownik "rs" <n...@n...spam.pl> napisal w wiadomosci
    >
    >Lexmark E260d, cena cos ok. 600zl, toner mozna kupic juz po ok. 25zl za
    >butelke. :-)

    dzieki za odpowiedz. powinna byc w sam raz. <rs>

  • 7. Data: 2009-10-19 09:53:23
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > dzieki za odpowiedz. powinna byc w sam raz. <rs>

    Ja daje toner do zasypana firmie, która sie tym zajmuje i za 60zl mam toner
    na 3500str.
    Beben na 30 tys. str. kosztuje 150zl oryginal, ale jeszcze nie wymienialem.
    :-)

  • 8. Data: 2009-10-19 15:40:24
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 19 Oct 2009 11:53:23 +0200, "nom" <n...@u...gazeta.pl>
    wrote:

> [...]
    >na 3500str.
    >Beben na 30 tys. str. kosztuje 150zl oryginal, ale jeszcze nie wymienialem.

    czy w tej drukarce pojemnik z tonerem wymienia sie razem z bednem, czy
    sa to niezalezne rzeczy? czy jest w tej drukarce cos co ci sie nie
    podoba? <rs>

  • 9. Data: 2009-10-20 15:54:15
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > czy w tej drukarce pojemnik z tonerem wymienia sie razem z bednem, czy
    > sa to niezalezne rzeczy? czy jest w tej drukarce cos co ci sie nie
    > podoba? <rs>

    Toner jest oddzielnie. Sterowniki sa dziwne, dopiero za ktoryms razem
    zadzialalo pod XP, wczesniej jak drukowalo to zadanie drukowania pojawialo
    sie w okienku drukarki i znikalo. Ale sciagnalem najnowsze ze strony
    Lexmarka i jest OK. Narzedzie konfiguracji drukarki lokalnej mi nie dziala,
    w ogole sie ne uruchamia zarowno jak mam po USB i LPT. Drukarka jest GDI i
    nie działa bezposrednio w programach dosowych, trzeba udostepnic drukarke i
    zamapowac port komenda net use LPT1 \\komputer\udzial.

    Wole sterowniki canona, a ta drukarka drukuje w ksiegowosci, potrzebowali
    taniej z dupleksem i nic tanszego nie znalazlem. :D

  • 10. Data: 2009-10-20 16:47:10
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 20 Oct 2009 17:54:15 +0200, "nom" <n...@u...gazeta.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >Wole sterowniki canona, a ta drukarka drukuje w ksiegowosci, potrzebowali
    >taniej z dupleksem i nic tanszego nie znalazlem. :D

    dzieki. hmmm. no to troche nieciekawie, ale znalazlem juz pare modeli
    HP i brother'a, ktore moze nie az tak tanie, ale byc moze mniej
    problemowe. <rs>