  • 81. Data: 2011-06-15 21:23:14
    Temat: Re: Kierowcy i pasa?erowie wie?wagenów Audi to buraki
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> napisał w wiadomości
    news:itb0h5$tvn$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Najeżdżanie na ciągłą linię. W Warszawie nagminne.
    Linia jest przerywana, nie mowimy o 5 metrach przed skrzyzowaniem.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 82. Data: 2011-06-15 21:25:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > Alez prosze:
    > podaj przepisy , ktore lamie motocyklista omijajac auta stojace w korku.

    Podawałem kilkukrotnie, poszukaj sobie.

  • 83. Data: 2011-06-15 21:30:14
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > begin Bartek Kacprzak

    > Podawałem kilkukrotnie, poszukaj sobie.
    RoTFL
    Wlasnie, nie podales zadnego.

    I kto tu jest trollem? :)

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 84. Data: 2011-06-15 21:38:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-15 19:58, to pisze:
    > begin Bartek Kacprzak

    > Ale do czego mam się ustosunkować? Zadaj jakieś pytanie, to Ci odpowiem.

    http://www.youtube.com/watch?v=i53C7uQkpig&feature=r
    elated

    :)

  • 85. Data: 2011-06-15 21:47:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > RoTFL
    > Wlasnie, nie podales zadnego.

    Ależ podałem, nawet trzy z tego co pamiętam.

    > I kto tu jest trollem? :)

    No Ty, a kto?

  • 86. Data: 2011-06-15 21:50:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > http://www.youtube.com/watch?v=i53C7uQkpig&feature=r
    elated

    Dobry skecz, ale związku nie widzę.

    Nie mów, że i Ty nie zrozumiałeś, o czym cały czas piszę.

  • 87. Data: 2011-06-15 21:51:18
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > begin Bartek Kacprzak

    > Ależ podałem, nawet trzy z tego co pamiętam.
    Nie podales zadnego na omijanie w korku stojacych samochodow.

    > No Ty, a kto?
    Ty.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 88. Data: 2011-06-15 21:52:25
    Temat: Re: Kierowcy i pasażerowie wieśwagenów Audi to buraki
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Skopiowałeś moje filtry i na złość mi robisz?

    Filtry, filtry... nie wiesz co tracisz. ;-)

  • 89. Data: 2011-06-15 21:54:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > Nie podales zadnego na omijanie w korku stojacych samochodow.

    Ależ podałem, nawet trzy z tego co pamiętam.

    > Ty.

    Pitu, pitu.

  • 90. Data: 2011-06-15 21:57:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 15 Jun 2011 19:47:59 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    nie podałeś żadnego

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?