  • 91. Data: 2011-06-15 21:57:59
    Temat: Re: Kierowcy i pasażerowie wieśwagenów Audi to buraki
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello to,

    > Filtry, filtry... nie wiesz co tracisz. ;-)

    Wiem. Długo nie używałem. I już dawno mi się znudziło.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 92. Data: 2011-06-15 22:00:32
    Temat: Re: Kierowcy i pasa?erowie wie?wagenów Audi to buraki
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > begin Bartek Kacprzak

    > Ależ podałem, nawet trzy z tego co pamiętam.
    Nie podales zadnego, ja sprawdzilem a Ty?

    Spoko, rozmowa trzyma poziom.
    A merytorycznie?
    Podasz przepisy?

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 93. Data: 2011-06-15 22:39:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > Nie podales zadnego, ja sprawdzilem a Ty?

    Co mam sprawdzać? Z grubsza pamiętam co piszę.

    > Podasz przepisy?

    Już podałem, nawet trzy z tego co pamiętam.

  • 94. Data: 2011-06-15 22:39:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    > nie podałeś żadnego

    Pitu, pitu.

  • 95. Data: 2011-06-15 22:53:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 15 Jun 2011 20:39:58 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    nadal nie podałeś

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 96. Data: 2011-06-15 23:36:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    > nadal nie podałeś

    Nadal pitu, pitu.

    PS. Bzdura powtórzona sto razy nie stanie się prawdą.

  • 97. Data: 2011-06-15 23:49:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Wiem. Długo nie używałem. I już dawno mi się znudziło.

    To co robisz w usenecie? Przecież tu sensownych dyskusji jest jak na
    lekarstwo...

  • 98. Data: 2011-06-15 23:56:16
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Linia jest przerywana, nie mowimy o 5 metrach przed skrzyzowaniem.

    To o czym mówimy? Mnie się wydawało, że właśnie o tym.
    Wg Ciebie motocykliści nie łamią przepisu zakazującego przekraczanie linii
    ciągłej?
    Wg Ciebie po dojechaniu do linii ciągłej, jeżeli pas nie jest wystarczająco
    szeroki, to grzecznie się zatrzymują i czekają?

    Zawsze też zachowują bezpieczny odstęp od omijanych/wyprzedzanych
    samochodów?
    Tak, wiem, że w przypadku motocykli nie jest zdefiniowany. Co nie zmienia
    faktu, że przy omijaniu/wyprzedzaniu samochodu "turlającego" się w korku,
    margines kilku centymetrów między lusterkami nie jest odstępem bezpiecznym,
    szczególnie na jezdniach z wyrobionymi koleinami, gdzie niektórzy jeźdźcy
    tracą równowagę i skucha gotowa...

    I żeby uprzedzić flame'a... Osobiście nie przeszkadza mi omijanie przez
    jednoślady. Staram się w korkach robić dla nich miejsce i żyłka mi nie pęka,
    jeżeli mnie omijają.
    Nie zmienia to jednak faktu, że przepisy często łamią i tylko hipokryta tego
    nie widzi.

  • 99. Data: 2011-06-16 09:14:23
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 15 Cze, 23:56, "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> wrote:
    > To o czym m wimy? Mnie si wydawa o, e w a nie o tym.
    Ale to Tobie sie wydaje.

    > Wg Ciebie motocykli ci nie ami przepisu zakazuj cego przekraczanie linii
    > ci g ej?
    A jesli nie przekracza? Jesli ma wystarczajaco duzo miejsca zeby sie
    zmiescic obok stojacego samochodu?

    > Wg Ciebie po dojechaniu do linii ci g ej, je eli pas nie jest wystarczaj co
    > szeroki, to grzecznie si zatrzymuj i czekaj ?
    Pewnie nie. A teraz wytlumacz w czym to przeszkadza kierowcom
    stojacych samochodow?

    > Zawsze te zachowuj bezpieczny odst p od omijanych/wyprzedzanych
    > samochod w?
    Omijanych? Tak, zdecydowanie. Bo do ominiecia nie potrzebujesz metra
    odstepu.
    Przy wyprzedzaniu? Owszem, to motocyklista decyduje jaki ma miec
    margines, i uwierz mi, ze jesli bedzie to pol metra to bedzie to
    manewr bezpieczny. Chyba, ze samochod zmieni pas zajmowany. A o
    odstepie 1 cm przy wyprzedaniu w trakcie jazdy mozesz miedzy bajki
    wlozyc.

    > Tak, wiem, e w przypadku motocykli nie jest zdefiniowany. Co nie zmienia
    > faktu, e przy omijaniu/wyprzedzaniu samochodu "turlaj cego" si w korku,
    > margines kilku centymetr w mi dzy lusterkami nie jest odst pem bezpiecznym,
    Bo? Jesli tracisz ywprzedzajacego Cie motocykliste bo akurat bedziesz
    jechal slalomem to bedzie to Twoja wina. Popytaj policjantow z
    drogowki.

    > szczeg lnie na jezdniach z wyrobionymi koleinami, gdzie niekt rzy je d cy
    > trac r wnowag i skucha gotowa...
    To jak ty jezdzisz po dziurawych drogach? 70/70? 100/100? Jak masz
    dziury albo koleiny to zwalniasz na tyle zeby przy ominiecie nie wpasc
    np pod tira z naprzeciwka.

    > I eby uprzedzi flame'a... Osobi cie nie przeszkadza mi omijanie przez
    > jedno lady. Staram si w korkach robi dla nich miejsce i y ka mi nie p ka,
    > je eli mnie omijaj .
    > Nie zmienia to jednak faktu, e przepisy cz sto ami i tylko hipokryta tego
    > nie widzi.
    Wlasnie, powiedz to jemu. :)

    pzdr
    B.

  • 100. Data: 2011-06-16 09:15:02
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 15 Cze, 23:36, to <t...@a...xyz> wrote:
    > begin masti

    > Nadal pitu, pitu.
    Srutu tutu
    > PS. Bzdura powtórzona sto razy nie stanie się prawdą.
    Dokladnie, moj drogi, dokladnie.