  • 71. Data: 2011-06-15 12:29:44
    Temat: Re: Kierowcy i pasażerowie wieśwagenów Audi to buraki
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ita069$ebi$1@news.net.icm.edu.pl...

    > Z domysłu!

    Brawo!

    > Akurat Ty nie będziesz mi mówił co mam robić, a czego nie.

    Zabronisz mi? :-)

  • 72. Data: 2011-06-15 17:26:25
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 15 Cze, 08:40, Andrzej Ława wrote:

    > Rynek pracy jest ciężki ;) Może to takie nowe krypto-CV? ;)

    bardzo mozliwe, ale to jeszcze w swoim CV musi umiescic link do
    Grupy ;-)))

    Pozdrawiam,
    Emil.

  • 73. Data: 2011-06-15 17:37:06
    Od: amos <g...@g...com>

    On 15 Cze, 12:11, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
    > Jestem zbieraczem.

    Nic personalniego. Nie bierz do siebie, ale tak mi sie skojarzylo:

    http://tnij.org/zb13ram

    --
    zdrowka
    amos

  • 74. Data: 2011-06-15 19:41:08
    Temat: Re: Kierowcy i pasa?erowie wie?wagenów Audi to buraki
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > begin RoMan Mandziejewicz

    > Dlaczego? To taki fajny moto-troll. :)
    ALe ustosunkujesz sie jakos do "Tak się tam jeździ w korku i bardzo dobrze,
    bo zagrożenia to nie stwarza
    żadnego, a rozładowuje korek."

    i do tego:
    "Jak dla mnie może jechać i 200, byle to robił bezpiecznie."
    w odniesieniu do drogi publicznej bo o takich jest tu mowa :)
    Szczegolnie jesli przypomnisz sobie dyskusje odnosnie wyprzdzania.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 75. Data: 2011-06-15 19:58:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > ALe ustosunkujesz sie jakos do "Tak sie tam jeOEdzi w korku i bardzo
    > dobrze, bo zagro?enia to nie stwarza
    > ?adnego, a roz?adowuje korek."
    >
    > i do tego:
    > "Jak dla mnie mo?e jechaae i 200, byle to robi? bezpiecznie." w
    > odniesieniu do drogi publicznej bo o takich jest tu mowa :) Szczegolnie
    > jesli przypomnisz sobie dyskusje odnosnie wyprzdzania.

    Ale do czego mam się ustosunkować? Zadaj jakieś pytanie, to Ci odpowiem.

  • 76. Data: 2011-06-15 19:58:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Andrzej Ława

    > Dzieciaku, zaprzestań swoich projekcji, bo poproszę twoich rodziców,
    > żeby ci internet odcięli.

    Pitu, pitu.

  • 77. Data: 2011-06-15 20:10:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin amos

    > Moze wiec jako osoba inteligentna dojdziesz wreszcie do wniosku zeby
    > bardziej krystalizowac swoje poglady. Albo jestes za albo przeciw. W
    > przeciwnym razie mozna odniesc wrazenie, ze jestes za, kiedy Ci to
    > pasuje lub wrecz przeciwnie, gdy jest Ci to nie na reke ;)

    Ale co tu krystalizować? Czy kiedyś pisałem, że mam coś przeciwko
    wyprzedzaniu przez motocyklistów samochodów w korku? Pisałem jedynie, że
    jest to niezgodne z przepisami, bo po prostu faktem jest, że nie sposób
    tak jechać nie łamiąc przepisów.

    Jestem przeciwny głupim i niebezpiecznym zachowaniom na drodze, a także
    wszystkim chamskim akcjom.

  • 78. Data: 2011-06-15 20:16:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello to,

    > begin Andrzej Ława

    [....]

    Skopiowałeś moje filtry i na złość mi robisz?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 79. Data: 2011-06-15 20:33:24
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > begin Bartek Kacprzak

    > Ale do czego mam się ustosunkować? Zadaj jakieś pytanie, to Ci odpowiem.
    Alez prosze:
    podaj przepisy , ktore lamie motocyklista omijajac auta stojace w korku.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 80. Data: 2011-06-15 21:08:06
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Alez prosze:
    > podaj przepisy , ktore lamie motocyklista omijajac auta stojace w korku.

    Najeżdżanie na ciągłą linię. W Warszawie nagminne.