  • 331. Data: 2018-06-11 20:07:34
    Temat: Re: Kierowca kacyk.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-11 o 16:20, Malkoit pisze:

> [...]
    sedzi-za-przegrany-proces-3596350.html

    > Mylisz się, przeczytać potrafię, ale grzebać w propagandzie
    > PiSowskiej to się brzydzę.

    Skoro nie brzydzisz się grzebać w anty pisowskiej to nie jesteś
    za bardzo wiarygodny.

    Pozdrawiam

  • 332. Data: 2018-06-11 20:12:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-11 o 16:24, Malkoit pisze:

    > Biorę pod uwagę, że propaganda PiSu zrobiła ci wodę z mózgu
    > i nie dostrzegasz ze każdy wódz musi mieć sądy zależne od siebie.
    > Tak miał Hitler, Stalin i każdy inny wódz.

    Ja dostrzegam że tobie wodę z mózgu zrobiła propaganda
    anty pisowska. Dowodem na to wyrok na prawie pół miliona
    przeprosin w podobno zależnym od pisu sądu na niekorzyść
    pro pisowskiego krzykacza.
    Ale idioci będą mimo to twierdzić że pis panuje nad sądownictwem

    Pozdrawiam

  • 333. Data: 2018-06-11 20:43:37
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    > Skoro nie brzydzisz się grzebać w anty pisowskiej to nie jesteś
    > za bardzo wiarygodny.

    W antypisowskiej też nie grzebię. Słucham i oglądam
    media w których biora udział także PiSowscy przedstawiciele.

  • 334. Data: 2018-06-12 10:58:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-11 o 20:43, Malkoit pisze:

    > W antypisowskiej też nie grzebię. Słucham i oglądam
    > media w których biora udział także PiSowscy przedstawiciele.

    Napisz to na jakims forum dla dwunastolatków, tam może uwierzą
    tu nie.

    Pozdrawiam

  • 335. Data: 2018-06-13 18:29:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 11 Jun 2018 20:06:12 +0200, w <pfmdml$h3r$1@node2.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

    > To po co pieprzyliście że do walczenia z narodem?

    Za ciency - nie da rady.

    > Po to samo co teraz o przejęciu sądów.

    Nie do walczenia z narodem, ale do walczenia o swoich (vide Kogut).

  • 336. Data: 2018-06-13 18:29:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 12 Jun 2018 10:58:28 +0200, w <pfo1vm$g92$2@node1.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

    > Napisz to na jakims forum dla dwunastolatków, tam może uwierzą
    > tu nie.

    Taki jest przekaz dnia? :D

  • 337. Data: 2018-06-13 18:30:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 11 Jun 2018 20:12:20 +0200, w <pfme26$vqd$1@node1.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

    > Dowodem na to wyrok na prawie pół miliona
    > przeprosin w podobno zależnym od pisu sądu na niekorzyść
    > pro pisowskiego krzykacza.

    A krzykacz przyszedł w ogóle na rozprawę?

    Zresztą nie martw się, ważna jest apelacja.

  • 338. Data: 2018-06-13 19:04:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-13 o 18:29, r...@k...pl pisze:

    > Za ciency - nie da rady.

    To dlaczego tak pieprzyliście?
    Z własnej głupoty?

    > Nie do walczenia z narodem, ale do walczenia o swoich (vide Kogut).

    Pierdolenie. Swojemu pozwolili zasądzić prawie pół miliona kary.

    Pozdrawiam

  • 339. Data: 2018-06-13 19:06:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Taki jest przekaz dnia? :D

    Mnie wyglądało na kompromitację dnia, stąd adekwatna propozycja.

    Pozdrawiam

  • 340. Data: 2018-06-13 19:07:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-13 o 18:30, r...@k...pl pisze:

    > A krzykacz przyszedł w ogóle na rozprawę?

    Jakim cudem, o wyroku dowiedział się od komornika.

    > Zresztą nie martw się, ważna jest apelacja.

    Nie przywrócili terminu.