-
1. Data: 2018-05-30 22:12:59
Temat: Rejestracja ciężarowego, jako osobowy
Od: Jacek <k...@a...com>
Chcę sprzedać samochód z kratką, który jest zarejestrowany, jako
ciężarowy ale po przeróbce na osobowy.
Dowiedziałem się, że po kolei:
1. demontuję kratkę w firmie uprawnionej - kod PKD 45.20Z - biorę fakturę
2. zakładam brakujący trzeci pas na tylnym siedzeniu - biorę fakturę
3. jadę na przegląd do stacji diagnostycznej (tylko okręgowa)
4. z kompletem papierów jadę do wydz. komunikacji i tam przerejestrują
na osobowy.
Czy Koledzy mogą potwierdzić, że te 4 punkty załatwiają sprawę, czy mam
się spodziewać jakichś niespodzianek?
Jacek
-
2. Data: 2018-05-31 18:07:28
Temat: Re: Rejestracja ciężarowego, jako osobowy
Od: "P.B." <p...@w...pl>
Dnia Wed, 30 May 2018 22:12:59 +0200, Jacek napisał(a):
> Chcę sprzedać samochód z kratką, który jest zarejestrowany, jako
> ciężarowy ale po przeróbce na osobowy.
> Dowiedziałem się, że po kolei:
> 1. demontuję kratkę w firmie uprawnionej - kod PKD 45.20Z - biorę fakturę
> 2. zakładam brakujący trzeci pas na tylnym siedzeniu - biorę fakturę
> 3. jadę na przegląd do stacji diagnostycznej (tylko okręgowa)
> 4. z kompletem papierów jadę do wydz. komunikacji i tam przerejestrują
> na osobowy.
> Czy Koledzy mogą potwierdzić, że te 4 punkty załatwiają sprawę, czy mam
> się spodziewać jakichś niespodzianek?
> Jacek
Ja to robiłem 4 lata temu. Punkty 1 i 2 wykonałem własnoręcznie. Na stacji
diagnostycznej polecili mi zakład, który za 100 złotych "wykonał" punkty 1
i 2, i wystawił mi na to fakturę. Pan przyjechał pięć minut po telefonie ze
stacji diagnostycznej i wykonał usługę od ręki.
Stacja diagnostyczna zrobiła przegląd. Tu nie ma lipy: wszystko obejrzane,
sprawdzone, do zaświadczenia załączona pełna dokumentacja fotograficzna.
Ja żeby oszczędzić na kosztach całą operację wykonałem po zakupie
samochodu, a jeszcze przed przerejestrowaniem, więc w Urzędzie Miasta
płaciłem urzędową stawkę jak za przerejestrowanie.
--
Pozdrawiam,
Przemek
-
3. Data: 2018-06-05 11:37:28
Temat: Re: Rejestracja ciężarowego, jako osobowy
Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
W dniu 2018-05-31 o 18:07, P.B. pisze:
> Dnia Wed, 30 May 2018 22:12:59 +0200, Jacek napisał(a):
>
>> Chcę sprzedać samochód z kratką, który jest zarejestrowany, jako
>> ciężarowy ale po przeróbce na osobowy.
>> Dowiedziałem się, że po kolei:
>> 1. demontuję kratkę w firmie uprawnionej - kod PKD 45.20Z - biorę fakturę
>> 2. zakładam brakujący trzeci pas na tylnym siedzeniu - biorę fakturę
>> 3. jadę na przegląd do stacji diagnostycznej (tylko okręgowa)
>> 4. z kompletem papierów jadę do wydz. komunikacji i tam przerejestrują
>> na osobowy.
>> Czy Koledzy mogą potwierdzić, że te 4 punkty załatwiają sprawę, czy mam
>> się spodziewać jakichś niespodzianek?
>> Jacek
>
> Ja to robiłem 4 lata temu. Punkty 1 i 2 wykonałem własnoręcznie. Na stacji
> diagnostycznej polecili mi zakład, który za 100 złotych "wykonał" punkty 1
> i 2, i wystawił mi na to fakturę. Pan przyjechał pięć minut po telefonie ze
> stacji diagnostycznej i wykonał usługę od ręki.
> Stacja diagnostyczna zrobiła przegląd. Tu nie ma lipy: wszystko obejrzane,
> sprawdzone, do zaświadczenia załączona pełna dokumentacja fotograficzna.
> Ja żeby oszczędzić na kosztach całą operację wykonałem po zakupie
> samochodu, a jeszcze przed przerejestrowaniem, więc w Urzędzie Miasta
> płaciłem urzędową stawkę jak za przerejestrowanie.
>
>
3 lata temu Ojciec kupił FF2 z kratką i aby go przerobić na FF2 bez
kratki to potrzebował jeszcze jakiegoś papierka od Forda (homologacji
czy coś takiego).
FF2 nawet z kratką miał fabrycznie 3 pasy na tylnej kanapie, więc nie
trzeba było nic dokładać