  • 21. Data: 2010-01-22 22:26:11
    Temat: Re: Kia carens vs Toyota corolla verso vs Renault scenic
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Uzytkownik "Inead" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:hjbre1$g5r$1@inews.gazeta.pl...

    > Na razie to slyszalem o jakis pompach w dieslach Opla co padaja regularnie

    To chyba troche wybiorczo sluchales- pompa bosch vp44 byla tez montowana w
    - AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI
    - VW Passat 2.5 TDI
    - BMW 318d (E46), BMW 320d (E46), BMW 520d (E39)
    - FORD Fiesta 1.8 TD
    - FORD Focus 1.8 TDDi
    - FORD Mondeo 2.0 TDDi
    - FORD Transit 2.0 TD, 2.0 TDE, 2.4 TD, TDE
    - ROVER 25/45 2.0 iDT
    - SAAB 9-3 2.2
    - NISSAN Almera 2.2
    - NISSAN Patrol GR 3.0

  • 22. Data: 2010-01-22 22:46:31
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Bastion" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > - NISSAN Almera 2.2

    Szwagrowi padła w takiej almerze, wymiana na nową prawie 4 kawałki.
    Rozwiązaniem była wymiana samej elektroniki (pompa na szczęście się nie
    zatarła) - 500-600 zeta lub wymiana samego elementu który na allegro
    kosztuje kilka złotych - ale wiąże się to poważnym demontażem (płytka jest
    zalana jakąś żywicą) i ponownym zalewaniem tąże.

    --
    Yogi(n)

  • 23. Data: 2010-01-25 01:35:11
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ::[TOOMAS]:: <t...@o...pl> napisał(a):

    > Stare tak..ale te nowe to juz inne auta...

    Jechałem tym modelem (chyba tym 2001..2007) czy jakoś tak.

    duża awaryjność dotyczyło kia carnival nie carens.

    nie wiem jak na dłuższe wycieczki bo głośne (diesel chyba 1.9 to było),
    klimatronik działał, skóra na drzwiach itp... wykończenie jak daewoo

    hmmm, nie skrzypiało ale głośno było.

    scenik starszy (porzednia generacja 96..01) lepszy, lepiej wykończony
    choc skrórzanej tapicerki nie ma na drzwiach, ale jakość widać (pomijając że
    renault robi dużo dużo lepsze auta od sceników).

    pozdrawiam,
    Michał

  • 24. Data: 2010-01-25 01:40:23
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    że
    > renault robi dużo dużo lepsze auta od sceników).

    aha - nie klimatronik dziwny po właczeniu trzeba coś naskać jeśli pamiętam.
    nie jest to full automat jak w renaultach i nie ma 2/3 stref.

    jak chcesz fajne auto do 40k, to zobacz na to:
    http://forum.avtoindex.com/foto/data/media/65/renaul
    t_vel_satis_2005_3.jpg
    tylko ceny czesci ze 4x droższe niż scenic.

    pozdrawiam.