  • 1. Data: 2010-02-01 10:07:10
    Temat: Kia Sorento 2.5 CRDI - warto?
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    Prośba o opinie o Sorento 2.5 CRDI, planuje zakup 4-5 latka z powiedzmy
    przebiegiem 150tkm

    Z tego co znalazłem w necie, to należy liczyć się z zużyciem paliwa 10-12 l,
    dynamika przeciętna, przeglądy co 10 tys? w tym 8l oleju, troszkę mały
    bagażnik c.a.450l

    może ktoś z Was się zetknął w tym autem w realu i chciałby podzielić się
    wrażeniami.

    Auto ma być wykorzystywane w rodzinie wyłącznie jako auto rekreacyjne
    (weekendy, sporadycznie w tygodniu jak inne auta będą zajęte). Chcę kupić
    SUV lub VAN do 50 000zł, więc może jakieś inne propozycje. Mam teraz duze
    kombi ale nie chcialbym zmieniać na ktoreś z kolei kombi (wprawdzie dla
    rodziny to najlepsze rozwiązanie), trochę chcę sobie urozmaicić pomimo
    ewentualnych wad i aspektów czysto ekonomicznych.

    4823 (20100201) __________

  • 2. Data: 2010-02-01 12:57:46
    Temat: Re: Kia Sorento 2.5 CRDI - warto?
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    Znajoma ma taką w automacie. Wał wymieniała już 2x. Pierwszy jeszcze na
    gwarancji,
    następny po kolejnych 2 latach. Popytaj, może sorenta tak mają?
    Poza wałem nic się w tym nie psuło.

    grzech
    nyska

  • 3. Data: 2010-02-01 18:22:48
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > Z tego co znalazłem w necie, to należy liczyć się z zużyciem paliwa 10-12 l,
    > dynamika przeciętna, przeglądy co 10 tys? w tym 8l oleju, troszkę mały
    > bagażnik c.a.450l

    12 litrow pali 2,5 CRDI z automatyczna skrzynia biegow, permamentny
    naped na 4 kola.
    dynamika przecietna bo to nie sportowy suv tylko klasyczna terenowka
    (rama, reduktor, stale 4x4)i to wszystko musi zrec, nie ma bata.
    nie wiem jak 4-5 latki, ale rocznik 2009 ma przeglady co 15 tys km

    > może ktoś z Was się zetknął w tym autem w realu i chciałby podzielić się
    > wrażeniami.

    Fajne autko :D

    A wiecej na forum
    http://www.kiasorento.iq24.pl/

    Pozdrawiam
    szwagier

  • 4. Data: 2010-02-02 12:50:23
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    grzech wrote:

> [...]
    > na gwarancji, następny po kolejnych 2 latach. Popytaj, może sorenta
    > tak mają? Poza wałem nic się w tym nie psuło.

    A ja znam babkę która swoją zrobiła już 200 tysięcy, i to po takich
    drogach że szkoda gadać (jest przedstawicielem "handlowym" i buja się
    po wiochach zabitych dechami, często skracając trasę polnymi drogami) -
    i nic. Płyny, klocki, tarcze.

    Ostatnio wymieniła żarówki sprawne, bo się nie chciały spalić, a już
    słabo świeciły.

    Wszyscy wytrzeszczają oczy na ten jej samochód, bo jest niemożebnie
    podrapany, poobijany, a jeździ jak legendarny Hilux.

    --
    Pozdro
    Massai