  • 11. Data: 2011-01-18 19:43:03
    Temat: Re: Kia Picanto
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia RadekNet dokonał/a produkcji posta :

    > Dzis jeszcze jedno pytanie o samochod ;) Cavalino - licze na Ciebie ;)
    >
    > Kia Picanto, 1.0. 2005r - ile to jest warte jako auto do jezdzenia po
    > miescie? Nie zabije nas awaryjnoscia? Cena dosc atrakcyjna...
    >
    > Pozdr.

    Bierz spokojnie, bezawaryjność to rzecz niezbyt możliwa do prognozowania,
    ale wątpię, czy ma szanse się dużo psuć (jedynie łożyska Kia miała niezbyt
    dobre), mało pali, dość dobry samochód na jazdę po mieście, gorzej byłoby w
    dłuższych trasach.

    JoAsienka **gg 1489928, była właścicielka Kii :)
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

  • 12. Data: 2011-01-18 19:44:34
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia mz dokonał/a produkcji posta :

    > Z opinii jakie znalazłem w sieci wynika, że ma dużo miejsca dla
    > kierowcy i pasażera. Więc może napisze jak to jest naprawde, ktoś kto
    > siedział w takim aucie ?

    Ja siedziałam, nawet się przejechałam - w środku dość dużo miejsca, jak na
    tak niewielki samochód, dobre do miasta, bo się wszędzie mieści.

    JoAsienka **gg 1489928

  • 13. Data: 2011-01-18 19:46:12
    Od: "marthen" <m...@o...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Co w nim nietypowego? Serio pytam.
    > Przecież klemy da się założyć dowolne, to raczej nie problem.

    Nie chodzi o klemy. Problem dotyczy kształtu stopki - w normalnych
    akumulatorach mocowanych od dołu masz blaszkę przytrzymującą, przez którą
    przechodzi śruba. Tutaj ta blaszka jest częścią akumulatora.
    --
    marthen
    A3 & MX-5