eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKawasaki EN500 - gazniki (ER5, KLX)Re: Kawasaki EN500 - gazniki (ER5, KLX)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt
    -exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
    ED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kawasaki EN500 - gazniki (ER5, KLX)
    References: <f...@d...googlegroups.com>
    <ir1ate$d9o$1@news.onet.pl> <o...@p...domain.neostrada>
    <ir1cpb$l68$1@news.onet.pl>
    Date: Wed, 18 May 2011 23:23:05 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>
    Message-ID: <o...@p...domain.neostrada>
    User-Agent: Opera Mail/11.10 (Win32)
    Lines: 40
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.24.148.222
    X-Trace: 1305753722 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2451 83.24.148.222:60078
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:640381
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 18-05-2011 o 23:11:45 Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    >>> Przelew, ma isc na glebe.
    >>
    >> przelew to masz z tych pipków w komorach pływakowych na dole. i te rurki
    >> mają iść w glebe. a odpowietrzenie ma iść w góre, gdzieś gdzie jest mało
    >> syfu
    >
    > Sam jestes pipek. Krocce na spodzie komor plywakowych to spusty paliwa z
    > komor. Leci z nich jest odkrecisz srubki spustowe. W tych gaznikach
    > przelewy i odpowietrzenia to wlasciwie jedno. W normalnej sytuacji
    > wyrownuje sie nimi cisnienie nad paliwem a w razie wywrotki paliwo
    > cieknie nimi na glebe a nie na goracy silnik.

    ekhm... ja sobie wypraszam...

    nie wiem czy wiesz ale w komorze pływakowej jest taka rurka która
    normalnie wystaje ponad poziom paliwa i jest połączona z tym pipkiem. jak
    paliwo zbytnio przekroczy dopuszczalny poziom to sobie tą rurką wnętrze
    opuści przez pipek na zewnątrz. a dodatkowo z tym pipkiem i rurką jest
    możliwość opróżnienia całkowitego poprzez odkręcenie (a w zasadzie
    poluzowanie o obrót-dwa) wspomnianej przez Cię śrubki.

    pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: