    From: Czarek Daniluk <c...@c...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Katowice - Warszawa - jakies utrudnienia ?
    Date: Wed, 20 Apr 2011 05:02:20 -0700 (PDT)

    On 20 Kwi, 09:09, "Tomek" <k...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisa w wiadomo
    cinews:b0768efd-81da-4ce0-8114-6c3cc76a3665@r6g2000v
    bz.googlegroups.com...

    > bezproblemowo przelecie .

    > Ale czytaj ze zrozumieniem - cz owiek jedzie z Katowic do Warszawy :-)
    > Tomek

    Poglądowo - dojeżdżając do zwężeń o podobnej porze, zapewne też
    przeleci w miarę spokojnie.
    Ostatnio w okolicach 7mej przed Rawą (w kierunku DC) stało jak długie
    i szerokie - ale wtedy zepsuł się dodatkowo TIR ;)

    Wcześniej nie widziałem nic strasznego, około 7mej wszystko w miarę
    szło.

    Pozdrawiam !

    PS:
    Rawa - Babsk była tragedia, ale poza Babskiem jakoś to szło ;)