  • 1. Data: 2009-11-02 07:51:59
    Temat: Porcięta Samum - moto jeansy
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    Jak w topicu. Wie cos ktos o tych jeansach???
    Szukam w googlu ale oprocz jednostkowej wzmianki gdzies na forum nic nie
    znalazlem.
    Z czego to zrobione - uzywa ktos???

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 2. Data: 2009-11-02 19:24:16
    Temat: Re: Porcięta Samum - moto jeansy
    Od: "zonda" <z...@n...pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak w topicu. Wie cos ktos o tych jeansach???
    > Szukam w googlu ale oprocz jednostkowej wzmianki gdzies na forum nic nie

    ja na wiosne zanabyłem drogą kupna jeansy STR - takie
    http://halvarssons.pl/motocykle/spodnie_jet_01.html
    Porządne porcięta ale niestety nie najtańsze. Za to wytrzymały w tym roku
    traskę 6tkm w gorący klimat i są suuuper. :)

    z.

  • 3. Data: 2009-11-02 22:29:15
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-11-02 20:24:16 +0100, "zonda" <z...@n...pl> said:

> [...]
    > Porządne porcięta ale niestety nie najtańsze. Za to wytrzymały w tym roku
    > traskę 6tkm w gorący klimat i są suuuper. :)

    Ale że co, mogły się od pędu powietrza popruć czy jak?

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 4. Data: 2009-11-03 21:17:11
    Od: "zonda" <z...@n...pl>

    > Ale że co, mogły się od pędu powietrza popruć czy jak?

    Tak

  • 5. Data: 2009-11-03 23:09:54
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    On 2 Lis, 08:51, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    > Jak w topicu. Wie cos ktos o tych jeansach???

    No są tak owe ;). Osobiście używam jeansów firmy Held. Uszyte z
    grubego materiału, ze sporą powierzchnią wzmocnioną kvelarem i z
    kieszonkami na ochraniacze - polecam, zapłaciłem rok temu około 200
    pln.

    Pozdrawiam,

    Rafik aka DeLeTe + K1100RS szybsze bo czerwone ;), a żółte są
    lepsze ...