  • 1. Data: 2009-11-01 06:31:10
    Temat: Ciuchy firmy BUSE - dlaczego niedostępne w Polsce?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Przeglądam sobie już dziesiąty raz katalog firmy BUSE. Bardzo podobają mi
    się towary z ich oferty.
    Dlaczego nie mogę tego nigdzie obejrzeć? Jedyna forma kupowania dostępna w
    Polsce - to wysyłkowa a nie kupię rękawic, czy butów bez mierzenia.

    Dlaczego BUSE jeszcze nie doczekał się niewirtualnego dystrybutora w naszym
    kraju?

    A może już jest jakiś na terenie Trójmiasta?

    MN

  • 2. Data: 2009-11-01 08:04:44
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Marcin N pisze:

    > Dlaczego BUSE jeszcze nie doczekał się niewirtualnego dystrybutora w
    > naszym kraju?
    >
    > A może już jest jakiś na terenie Trójmiasta?

    Buse jest rozprowadzane przez Louisa, może sprawdź
    http://sklepmotocyklowy.pl/
    http://motoakcesoria.pl/

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2009-11-01 12:09:23
    Od: "Henio" <a...@k...com>

    to wysyłkowa a nie kupię rękawic, czy butów bez mierzenia.

    > Dlaczego BUSE jeszcze nie doczekał się niewirtualnego dystrybutora w
    naszym
    > kraju?

    niewirtualny to napewno jest Rider w Krakowie, mają tego sporo i sobie można
    poprzymierzać http://www.rider.com.pl/pl,odziez-nasze-marki

  • 4. Data: 2009-11-01 12:10:37
    Od: "Henio" <a...@k...com>

    > niewirtualny to napewno jest Rider w Krakowie, mają tego sporo i sobie
    można
    > poprzymierzać http://www.rider.com.pl/pl,odziez-nasze-marki

    a tu masz adresy dystrybutorów:
    http://www.buse.com.pl/

  • 5. Data: 2009-11-01 14:05:53
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Marcin N wrote:
> [...]
    > dystrybutora
    > w naszym kraju?
    > A może już jest jakiś na terenie Trójmiasta?

    Jest blisko Trójmiasta, czyli Rider w Krakowie :) Od ładnych paru lat
    jeżdżę w spodniach i kurtce Buse i jestem bardzo zadowolony, ale
    przymierzałem w tym roku nowe modele i powiem ci, że to już jakoś nie
    to samo, nie wiem, dziwny krój.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 6. Data: 2009-11-01 14:46:19
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Pisza Ci ludzie o Krakowie, a ja podrzuce dla poprawy dystansu od
    Trojmiasta gosci ze Sputnik Teamu, ze Zgierza kolo Lodzi.

    Tu masz namiary:
    http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=9007237

    Przewaznie maja troche towaru w sklepie, wszystkie pozostale z katalogu
    Buse sciagaja. Sa dobrze zorientowani w rozmiarowce i potrafia dobrze
    doradzic. Zaopatrywalem sie u nich w kurtki, spodnie i rekawice -
    wszystko bez pudla. Bylem osobiscie, ale w przypadku spodni, po
    przymierzeniu jednego modelu potrafili dokladnie powiedziec mi jaki
    rozmiar powinienem wziac z modelu, ktory mnie interesowal. Sciagneli,
    przyjechalem, pasowaly jak ulal, kupilem, jestem zadowolony.
    Cenu IMHO tez maja na przyzwoitym poziomie. Towar oczywiscie sprzedaja z
    paragonem i zalatwiaja w razie potrzeby sprawy reklamacji z Buse.

    Ekhm, troche sie rozpisalem zaczem przepraszam, ale moze sie przyda.

    Zdrowko

    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 7. Data: 2009-11-04 15:03:39
    Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > naszym kraju?
    >
    > A może już jest jakiś na terenie Trójmiasta?

    Dyskutujecie z trollem handlowym :)

    --
    Yozwig