  • 11. Data: 2011-11-23 20:46:46
    Temat: Re: Karty SDXC
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Dybkowski napisał:

    > Przecież przy takim opisie nikt tej karty nie kupi. No ale nie można
    > zarzucić sprzedawcy ściemniania - wyraźnie pisze jak się zachowuje
    > karta.

    Wszyscy czytają opisy? Poza tym opis nie wygląda tak źle. Wynika z niego,
    że można na niej zapisać na przykład kilkanaście tysięcy zdjęć po kilka
    megabajtów. Ale to oczywiście nie jest prawdą. Ja już z rok temu czytałem
    o takich pamięciach. Raportują, że mają na przykład 64G, w rzeczywistości
    jest dużo mniej. Zapisywane są wszystkie katalogi z danymi o plikach,
    a z samego pliku zostaje tylko początek, i to do czasu, gdy miejsce nie
    będzie potrzebne na nowe pliki. Jak ktoś zapisze kilka filmów i będzie
    sprawdzał czy się odtwarzają, to niczego podejrzanego nie zzauważy, bo
    początek widać. Dość sprytnie pomyślane.

    > Tylko skąd wytrzasnął takie karty?

    Chińczycy robią.

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2011-11-23 21:51:46
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 23.11.2011 21:08, Sebastian Biały pisze:

    > To chyba nie jest aż takie trywialne, struktura filesystemu nie jest
    > liniowa. Ma ktoś dokaldniejsze informacje jak to jest zrobione?
    Trzy literki: FAT. A tam cała struktura jest na początku.

    Michoo

  • 13. Data: 2011-11-23 21:59:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michoo,

    Wednesday, November 23, 2011, 10:51:46 PM, you wrote:

    > Trzy literki: FAT. A tam cała struktura jest na początku.

    Wcale nie cała. Tylko tablica alokacji i katalog root. Reszta
    katalogów może byc w dowolnych miejscach.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2011-11-24 09:00:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2011-11-23 20:12 janusz_kk1 napisał(a):
    > Heę, dla kasy!? :)

    >Naciąganie naiwniaków rozumiem gdyby nie było w aukcji szczegółowego
    >opisu takiego nienormalnego zachowania karty - tutaj należą się słowa
    >uznania dla sprzedawcy za odwagę i opisanie prawdziwego zachowania
    >karty.

    On po prostu jest uczciwy, ktos poprzedni nie byl.

    Juz tu pisalem o takim jednym co sprzedawal zadziwiajaco duze pendrive
    po zadziwiajaco niskiej cenie, pieniadze uczciwie oddal ... ale dalej
    sprzedawal.

    >Tylko czy takich "wynalazków" nie powinien ścigać na aukcjach polski
    >lub europejski oddział Transcenda (bo to jego logo widnieje na
    >naklejce)?

    Nie wiadomo czy mu sie chcialo znak zarejestrowac, ale nawet ..

    >Szybko skończyłby się handel podróbkami.

    Ejze, Adamie - gazet nie czytasz, telewizji nie ogladasz ? Podrobki
    byly, sa i beda.
    Kazdy sprzedawca sprzedaje w dobrej wierze, skad on ma wiedziec ze to
    nie Transcend. Zreszta nalepka jest byc moze oryginalna - z tej samej
    chinskiej drukarni :-)
    Czasem ktos podpadnie celnikom, to mu zatrzymaja towar na cle.

    J.