  • Data: 2012-10-30 12:48:23
    Temat: Re: Karta pamieci zablokowana
    Od: Danny <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 23:43:43 +0000, 2late napisał(a):

    > Mam problem z Karta SD. Aparat nie chce sie z nia uruchomic "bo jest
    > zablokowana" komputer przez wbudowany czytnik podaje ze jest tylko do
    > odczytu a czytnik taki zewnetrzny, tani na USB bez problemu zapisuje,
    > odczytuje, formatuje,itp...
    > Blokada zapisu (ten fizyczny suwak) gdzies zginal wlasnie to zauwazylem bo
    > karta nie byla uzywana od wakacji. Da sie to jakos naprawic, przelozyc
    > wnetrznosci, zakleic albo bo co...? Karta troche droga (Sandisk ExtremeIII
    > 30MB/s), wiec szkoda by bylo i nie moge ej uzyc do niczego innego niz
    > aparat, wszystkie telefony mam na microSD.
> [...]

    gdzieś ostatnio widziałem opis że ten suwaczek to tylko mechaniczny sygnał
    dla czytnika - wystarczy go zakleić taśmę klejącą (dla pewności
    nieprzejrzystą) - i bedzie wszystko działać.

    Daniel
    http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"