  • 31. Data: 2010-09-22 18:17:23
    Temat: Re: Karta grafiki do filmów HD
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    ?Remek <d...@g...com> w wiadomości news:i7dasd$5s7$2@inews.gazeta.pl
    napisał(a):
    > Ten odewarzacz nie potrzebuje kodeków? Ciekawe.
    Tak, ma wbudowane.

    > Występuje on min. w pakietach Real Alternative i K-Lite.
    W Real Alternative (nie wiem jak w najnowszych K-Lite) występuje Media
    Player Classic a to nie jest to samo co Media Player Classic Home
    Cinema. Ten pierwszy już prawie wcale nie jest rozwijany.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 32. Data: 2010-09-22 18:52:36
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-22 20:17, Mark pisze:
> [...]
    > Player Classic a to nie jest to samo co Media Player Classic Home
    > Cinema. Ten pierwszy już prawie wcale nie jest rozwijany.

    Przecież wystarczy zainstalować odpowiednie kodeki i oglądać w WMP czy
    classicu.
    A jak się ogląda filmiki w HD na YouTube np. to trzeba mieć
    zainstalowany plugin Adobe Flash Player.
    Przykładowe vimeo:
    http://vimeo.com/channels/naturetv#4656493

    --
    animka