  • 21. Data: 2011-02-01 22:11:20
    Temat: Re: Kamizelki grupowe PMS - jest ktoś chętny?
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl>

    Rev napisał:
    > Opera mydlana? Chcę wyjść z twarzą z sytuacji, kiedy _może_ kogoś
    > obraziłem. Ty, przypuszczam, chciałbyś czysto wyjść z zaistniałej
    > sytuacji, którą ja zainicjowałem i wyraziłem chęć rozwiązania (skoro
    > zapoczątkowałem ją publicznie). Takie wymuszenie konsekwencji.

    A przeczytałeś mojego posta z 21:44 ???

    SebaeL

  • 22. Data: 2011-02-01 22:25:00
    Od: "Rev" <r...@o...pl>

    SebaeL wrote:

    > A przeczytałeś mojego posta z 21:44 ???

    Tak.

    Mimo wszystko, to źle?

    --
    Rev

  • 23. Data: 2011-02-01 22:36:45
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > No cóż, słowa mocne, chociaż przypuszczam, że nie znasz szczegółów.

    slowa mocne bo nie pierwsza osoba dostaje skretu kiszek na sama mysl ze ktos
    inny moglby zarobic (a raczej zwrocic koszty). dlatego uzylem okreslenia
    polaczek (bron boze nie mylic z Polakiem).

    http://www.youtube.com/watch?v=CzpgK-XMCS4
    ten humorystyczny fragment doskonale obrazuje to o co mi chodzi:)

    moze jestes niewinny a moze podpadasz pod poalczkowosc - pewnie wyjdzie w
    praniu:)

    > może nie. W każdym razie przedstawiłem tam swoje argumenty i jeśli były
    > bezpodstawne to bardzo mi z tego powodu przykro i z miejsca _przepraszam_.
    > Natomiast stan mojej polaczkowatości polecam zostawić w spokoju.

    jesli to nieporozumienie to rowniez przepraszam. natomiast jesli jestes
    zwyklym pieniaczem podpadajacym pod akapit wyzej to mnie to dydna:)

    > Za darmo też niczego nie chciałem.

    a mowil ktos ze chiales?

    sir

  • 24. Data: 2011-02-01 23:28:55
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl>

    Rev napisał:

    > Tak.
    >
    > Mimo wszystko, to źle?

    Ech... To jedziemy:
    - 21:06 - napisałeś na grupę post z którego wynika, że zaszedłem Ci siakoś
    za skórę i informujesz, że wysłałeś mi na priv wiadomość;
    - 21:38 - wysyłam na grupę posta z wyrażeniem "opera mydlana" - zaznaczam w
    nim, że nic do mnie na priv nie przyszło;
    - 21:44 - z opóźnieniem (pewnie szło przez Kalifornię) ląduje w mojej
    skrzynce Twoja wiadomość i o tej godzinie na PMS ląduje mój post o treści:
    "Właśnie doszło. Zaraz się do tego ustosunkuję ;)" Znaczy: przyjmuję do
    wiadomości Twoje argumenty, postaram się jak najszybciej do nich
    ustosunkować i oczyścić Twoje Dobre Imię z niesłusznie przyprawionej
    "polaczkowatości";
    - 21:58 - wsiadasz na mnie;
    - 22:11 - sugeruję, że nie przeczytałeś mojego info z 21:44 w którym
    wyjaśniam, że w końcu dotarła do mnie Twoja wiadomość i potrzebuję chwili,
    żeby się ustosunkować do zarzutów.

    Gwoli ścisłości: trolluje moje alterego (Koziołek) :) Jako SebaeL jestem jak
    najbardziej poważny ;)

    Nigdy by mi do łba nie przyszło, wyciągać czyjeś dane osobowe pod pretekstem
    sprzedaży / rozdawania kamizelek, co zasugerowałeś w mailu.
    Jest parę osób które odebrały ode mnie kamizelki osobiście (Andrzej Garapich
    którego "nawiedziłem" z kamizelką podczas rodzinnego spotkania i Adaś
    Płaszczyca który dodatkowo obdarował mnie zajebistą bryłą soli kamiennej -
    zdobi moją półkę do dziś). Prawie wszyscy którzy zamawiali ode mnie
    kamizelki, przedpłacali mi pieniążki na konto, a ja wysyłałem staf jakiś
    czas później - chyba nikt nie poczuł się oszukany.
    Podobnie wysłane zostały paczki z kamizelkami za kawały do Platynowego
    Magazynu (po kiego ch...ja wysyłałbym sześciu osobom na priv maile z prośbą
    o adres?!). Dopuściłeś kiedyś do głowy możliwość, że Poczta Polska dała
    dupy? Jeżeli paczka do Ciebie nie dotarła, dlaczego mnie po prostu nie
    poinformowałeś?!

    Jak pisałem - kawały zostały opublikowane - pierwsza seria:
    http://www.banery-reklamowe.net.pl/Platynowy_02_2007
    _PMS.jpg

    Oczywiście należy Ci się wdzianko - dlatego ponownie proszę o podesłanie
    adresu do wysyłki.

    Mam nadzieję, że nie pogniewasz się za zacytowanie treści Twojego maila? Tak
    dla wyjaśnienia wszystkim, o co kaman, w końcu sam chciałeś sprawę
    przedstawić publicznie.
    Nie gniewaj się, ale strasznie nerwowy jesteś - wszystko da się wyjaśnić i
    sensownie załatwić, nie trzeba się żołądkować;)

    "Hej,

    Na wstępie przepraszam za podniesienie ciśnienia, nie miałem takiego
    zamiaru.
    Pozwolę sobie jednak opisać to, co doprowadziło mnie do takiej reakcji (może
    sam to w wątku na PMS wyprostujesz, może ja to zrobie).
    Historia mojego OE nie jest aż tak długa, ale serwisy pocztowe www pamiętają
    jeszcze sytuację.
    Wątek:
    http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/bro
    wse_thread/thread/4558cbe431589f97/5fa3b5aaa6f6373e?
    hl=pl&q=niesfiec+kamizelka&lnk=ol&

    Mimo tego, że spełniłem przedstawione przez Ciebie warunki (no cóż, print
    screen tylko z serwisu www) http://img12.imageshack.us/i/pmso.png/
    Nie otrzymałem niczego, co skłoniło mnie do wniosku, że zwyczajnie
    trollowałeś albo chciałeś wyłudzić poprawne dane teleadresowe. Wnioskując z
    aktualnego wątku było to coś innego i już nie chcę wynikać co.
    Chcąc zachować jako tako dobre imię ("polaczkowatość") na PMS nie podając
    szczegółów, możesz się zawsze ustosunkować bądź nie."

    Tak więc z ręką na sercu: ja zajebałem, za co serdecznie przepraszam :)

    Pozdrawiam,

    SebaeL

  • 25. Data: 2011-02-02 07:59:40
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    ło matko toć to od ręki mogl zrobic... co za problem wyslac maila z
    dopytanem sie...

    ale przynajmniej mamy happy end:)

    sir

  • 26. Data: 2011-02-07 18:48:55
    Temat: Do Rev-a
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl>

    Podeślij mi, proszę, na priv adres. Mam spakowane pozamawiane kamizelki i
    chciałbym jutro z rana wysłać też sztukę dla Ciebie.

    Pozdr.,

    SebaeL

  • 27. Data: 2011-02-09 17:16:44
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-02-01 00:55, SebaeL pisze:

    > Są w nim kamizelki grupowe w rozmiarze XL (cirka abałt 170 do 190 cm
    > wzrostu; szyte pode mnie: 183 cm / 95 kg) uszyte na zapas parę lat temu.
    > 12 sztuk takich jak na zdjęciu plus 1 sztuka z doszytymi policyjnymi
    > pasami odblaskowymi.

    Znów jestem oryginalny? :)
    Dostałem kamizelkę, dzięki. Tylko mam pytanie odnośnie podszewki/polaru.
    W kamizelce z pierwszej "edycji" nie miałem napisu na plecach, ale
    miałem podszewkę w postaci polaru. W nowej mam napis, ale polaru nie
    stwierdzono. Tak ma być?
    BTW, jak na XL to trochę duże :(

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 28. Data: 2011-02-09 20:08:40
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl>

    Michał \"HoMMeR\" Paszek"
> [...]
    > podszewkę w postaci polaru. W nowej mam napis, ale polaru nie stwierdzono.

    Niestety w drugiej są wszystkie na podszewce - masz jak najbardziej
    standardową ;) Co do rozmiaru - pracownia która mi je szyła, taki właśnie
    miała szablon dla XL.

    Swoją drogą co się dzieje z tą pocztą? Dałem radę wysłać dopiero wczoraj
    wieczorem (ok. dwudziestej) a paczka już u Ciebie?! Koniec świata ;)

    Pozdr.,

    SebaeL

  • 29. Data: 2011-02-09 20:21:01
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-02-09 20:08, SebaeL pisze:
    > Niestety w drugiej są wszystkie na podszewce - masz jak najbardziej
    > standardową ;) Co do rozmiaru - pracownia która mi je szyła, taki
    > właśnie miała szablon dla XL.

    Tysz dobrze, będzie lepsza na letnie ZLOTy/SPOTy :)

    > Swoją drogą co się dzieje z tą pocztą? Dałem radę wysłać dopiero wczoraj
    > wieczorem (ok. dwudziestej) a paczka już u Ciebie?! Koniec świata ;)

    Więc jednak czuję się oryginalny. O 14 miałem już paczuszkę w ręce.
    Zresztą dzisiaj to w ogóle jakiś hardcore z paczkami był - chyba z
    pięciu kurierów naraz wpadło, m. in. z poczty :)

  • 30. Data: 2011-02-10 12:41:14
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 09 Feb 2011 17:16:44 +0100, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> wrote:

    >BTW, jak na XL to trochę duże :(

    BVez przesady. Może lekko przydługa, ale generalnie OK.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280