  • 11. Data: 2011-02-01 10:54:33
    Temat: Re: Kamizelki grupowe PMS - jest ktoś chętny?
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl>

    Na "podpinki" odpowiedziałem na priv - za wyjątkiem Tomka Pyry.
    Wysyłkę zrobię jak tylko jak najwięcej kamizelek znajdzie właściciela (żeby
    nie biegać kilka razy na pocztę) - najpóźniej w przyszły poniedziałek.

    Gwoli wyjaśnienia (nawiązuję do postu Reva który ostro podniósł mi
    ciśnienie): nie myślcie, proszę, że chcę sobie dorobić kilka złotych kosztem
    grupy i zaraz zacznę szyć kamizelki. Mam z czego żyć i na czym innym
    zarabiam pieniądze. Wręcz przeciwnie - zapłaciłem swego czasu z własnej
    kieszeni za materiał, nadruki i szycie i zrobiłem to bo - hm... dziwnie to
    może zabrzmieć ;) - czułem się częścią Grupy.
    Parę lat temu zleciłem uszycie kilkudziesięciu sztuk (tkaninę kupuje się na
    belki - minimum 100 metrów) i stwierdziłem, że zamiast leżeć i się kurzyć,
    niech szwaczki u których zamawiałem odzież wyszyją wszystko.
    Wtedy zeszło na PMS ok. dwudziestu paru sztuk z ponad sześćdziesięciu, a
    resztę porozdawałem znajomym, poginęła, albo leży gdzieś zapomniana, gdzie
    jeszcze ich nie znalazłem, jak te kilkanaście sztuk.

    Pozdr.,

    SebaeL

  • 12. Data: 2011-02-01 11:57:11
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Oczywiście - jeśli chodzi o zgłoszenia - na tę chwilę liczy się pierwsze
    > 12
    > + 1 wpisów w wątku.

    Ja poproszę.

  • 13. Data: 2011-02-01 14:01:10
    Od: Martin Fox <e...@s...com>

    Jeśli się nie spóźniłem to ja też jedną zwykłą :)

    --
    Martin Fox

  • 14. Data: 2011-02-01 17:49:37
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    nie zwracaj uwagi na tępawych polaczków. ja np. jestem wdzieczny ci za to ze
    zorganizowales tamte kamizelki i nawet akbys przycinal na tym to z
    blogoslawienstwem - w koncu twoj czas tez kosztuje.

    ja tez czujac sie czescia grupy robiac reklamy do mojej firmy zrobilem taz
    arkusz z naklejkami pmsowymi - swoj czas i kasa(mala ale jednak) tyle ze nie
    mam czasu zorganizowac spociku w wilanowie/dc...
    tak wiec czymaj sie ramy to sie nie ...:D
    sirapacz

  • 15. Data: 2011-02-01 18:39:43
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl>

    > Jeśli się nie spóźniłem to ja też jedną zwykłą :)

    OKi, tylko podeślij mi telefon na priv - zdzwonilibyśmy się jutro i spotkali
    gdzieś na mieście :)

    Pozdr.,

    SebaeL

  • 16. Data: 2011-02-01 18:56:52
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl>

    Michał Gut napisał:
> [...]
    > nie mam czasu zorganizowac spociku w wilanowie/dc...
    > tak wiec czymaj sie ramy to sie nie ...:D

    Taka dola społeczników ;)

    Pozdr.,

    SebaeL

  • 17. Data: 2011-02-01 21:06:33
    Od: "Rev" <r...@o...pl>

    Michał Gut wrote:
    > nie zwracaj uwagi na tępawych polaczków. ja np. jestem wdzieczny ci
    > za to ze zorganizowales tamte kamizelki i nawet akbys przycinal na
    > tym to z blogoslawienstwem - w koncu twoj czas tez kosztuje.

    No cóż, słowa mocne, chociaż przypuszczam, że nie znasz szczegółów.
    Odpowiednią wiadomość na priv wysłałem twórcy wątku, może się ustosunkuje,
    może nie. W każdym razie przedstawiłem tam swoje argumenty i jeśli były
    bezpodstawne to bardzo mi z tego powodu przykro i z miejsca _przepraszam_.
    Natomiast stan mojej polaczkowatości polecam zostawić w spokoju.

> [...]
    > jednak) tyle ze nie mam czasu zorganizowac spociku w wilanowie/dc...
    > tak wiec czymaj sie ramy to sie nie ...:D

    Za darmo też niczego nie chciałem.

    --
    Rev

  • 18. Data: 2011-02-01 21:38:04
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl>

    Rev napisał:
> [...]
    > bezpodstawne to bardzo mi z tego powodu przykro i z miejsca _przepraszam_.
    > Natomiast stan mojej polaczkowatości polecam zostawić w spokoju.

    Widzę, że robi nam się opera mydlana.
    Przyznam, że nie mam pojęcia, o co chodzi - Twój mail jak na razie do mnie
    nie dotarł.
    Jeśli masz do mnie jakieś "ale" - podstawne czy nie - wypadałoby
    poinformować o tym zainteresowanego. Nie jestem wróżką, a świadomie na 100%
    nie zrobiłem niczego, co mógłbym sobie zarzucić.

    SebaeL

  • 19. Data: 2011-02-01 21:44:15
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl>

    Właśnie doszło. Zaraz się do tego ustosunkuję ;)

    SebaeL

  • 20. Data: 2011-02-01 21:58:22
    Od: "Rev" <r...@o...pl>

    SebaeL wrote:

    > Widzę, że robi nam się opera mydlana.
    Opera mydlana? Chcę wyjść z twarzą z sytuacji, kiedy _może_ kogoś obraziłem.
    Ty, przypuszczam, chciałbyś czysto wyjść z zaistniałej sytuacji, którą ja
    zainicjowałem i wyraziłem chęć rozwiązania (skoro zapoczątkowałem ją
    publicznie). Takie wymuszenie konsekwencji.
    --
    Rev