  • 1. Data: 2010-04-27 04:04:31
    Temat: Kamerka podłączona do USB widoczna przez LAN ?
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    Jest sobie stareńka (z epoki Pentium III ) maszyna testowa z
    Windows 2003 SBS i chciałbym przy jej pomocy monitorować
    kamerką podłączoną przez USB serwerownię.

    Polećcie mi proszę jakieś rozwiązanie jak "wpuścić"
    sygnał z kamery USB do LAN tak aby móc obejrzeć
    obraz na innym PC ?

    Próbowałem Skype - wiesza się i raczej nie chcę w tej chwili
    dochodzić dlaczego (czy to przez system czy sprzęt)

    Podglądanie pulpitu przez RDP to raczej takie
    nieeleganckie i niewydajne rozwiązanie dla kamery
    (chciałbym też móc zdalnie przez Internet zobaczyć co się
    dzieje w serwerowni o ile będzie to możliwe)

    Z góry dzięki

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 2. Data: 2010-04-27 06:21:25
    Temat: Re: Kamerka podłączona do USB widoczna przez LAN ?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Artur Dębski" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    > (chciałbym też móc zdalnie przez Internet zobaczyć co się
    > dzieje w serwerowni o ile będzie to możliwe)

    chyba VLC ma taką możliwość.

  • 3. Data: 2010-04-27 10:26:48
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-04-27 06:04, Artur Dębski pisze:
> [...]
    > kamerką podłączoną przez USB serwerownię.
    >
    > Polećcie mi proszę jakieś rozwiązanie jak "wpuścić"
    > sygnał z kamery USB do LAN tak aby móc obejrzeć

    Yawcam

    ________MAT_______

  • 4. Data: 2010-04-27 10:40:53
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    > chyba VLC ma taką możliwość.

    Dzięki spróbuję

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 5. Data: 2010-04-27 10:45:21
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    > Yawcam
    >
    > --
    ________MAT_______

    Wygląda bardzo przyjaźnie, jest opcja http na porcie 8888
    To chyba będzie to !
    Dzięki

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 6. Data: 2010-04-27 14:05:57
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-04-27 12:45, Artur Dębski pisze:

    > Wygląda bardzo przyjaźnie, jest opcja http na porcie 8888
    > To chyba będzie to !
    > Dzięki

    Program jest rzeczywiście niezły, przy tym prosty i darmowy.