  • 1. Data: 2010-04-26 22:36:20
    Temat: lga 1156 - srednica otworu na mocowanie chlodzenia
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    moze mi ktos zdradzic jaka jest srednica otworu na kolek mocujacy
    dla lga 1156?

    pewnie taka sama jak lga 775 ktore ma 4mm?

    jedyne co mi wyskakuje przy wyszukiwaniu to roznice w odleglosciach
    miedzy dziurami - 72 i 75 mm oraz wspomniane 4mm srednicy dla 775

  • 2. Data: 2010-04-27 06:43:25
    Od: zen3x <z...@o...pl>

    On 27 Kwi, 00:36, "tg" <a...@b...cpl> wrote:
> [...]
    >
    > jedyne co mi wyskakuje przy wyszukiwaniu to roznice w odleglosciach
    > miedzy dziurami - 72 i 75 mm oraz wspomniane 4mm srednicy dla 775

    sprawdz specyfikacje gniazda 1156
    http://download.intel.com/design/processor/designex/
    322167.pdf

  • 3. Data: 2010-04-27 13:09:24
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "zen3x" <z...@o...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
    http://download.intel.com/design/processor/designex/
    322167.pdf

    a dzieki, faktycznie, patrzylem tam wczesniej ale nie dotarlem do
    rysunkow z konca

    w kazdym razie: 4.03 ~(+0.03 -0.05)