  • 1. Data: 2013-04-07 20:53:46
    Temat: Coś (sprzęt) pod AP, squida i filtrowanie.
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Cześć,

    Szukam sprzętu, który po pierwsze byłby AP N a dodatkowo mógłbym sobie
    na niego skompilować i zainstalować dodatkowe oprogramowanie typu squid,
    dansguardian, ufdbguard i co tam mi do głowy przyjdzie.
    Przynajmniej jedno USB by się przydało a i miejsce na kartę SD też.
    Lutownica, busybox, czy buildroot nie są mi obce.
    Oczywiście chodzi mi o mydelniczkę a nie o blaszaka.
    Dobrze jak by miało to zewnętrzne anteny.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej