  • 31. Data: 2018-01-16 13:51:04
    Temat: Re: Kamera to inwestycja :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:c3217ccc-4229-4283-914d-5faf294a68f2@go
    oglegroups.com...
    >--Nieuzasadnione ? A co tu szkalowac, wszystko widac na filmie.
    >Korporacji pozostaje przeprosic za zachowanie czlonka na drodze :-)

    >maja strone na fejsie wiec moga sie bronic i przedstawic swoja wersje
    >wydarzen :-)

    Niezaleznie od wersji przeprosic wypada.

    No chyba ze ... kierowca dostrzegl na drodze chroniony gatunek
    slimaka, bo psa to nikt nie uwierzy :-)

    >ps juz 28 tys odslon i rosnie

    Wystarczy ze 10% zapamieta nr do korporacji :-)

    J.

  • 32. Data: 2018-01-16 13:55:18
    Od: p...@g...com

    --A jesli nie doszlo ... taksiarz tak bardzo chcial zobaczyc to stukniecie w tyl ?

    aby wysunac rioszczenia musi byc szkoda, nic nie poczul ale wolal sie upewnic tak z
    dobrego serca :-)

    PS na moscie wlacza kierunek i tnie przez rondo, najezdza na podwojna ciagla (choc
    geometria drogi ani predkosc tego nie usprawiedliwia) sugerujac skret w prawo i hebel

    PS na fejsie sa inne nagrania

  • 33. Data: 2018-01-16 13:57:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.01.2018 o 13:43, J.F. pisze:

    > Doszlo do kontaktu czy nie doszlo ?
    > Bo jesli doszlo, to odstep za maly ... w stosunku do stylu jazdy i
    > koncentracji.
    > A jesli nie doszlo ... taksiarz tak bardzo chcial zobaczyc to stukniecie
    > w tyl ?

    IMHO nie doszło. Taksiarz też myślał, że nie doszło, ale skoro trąbił na
    niego nagrywający, to wyszedł sprawdzić czy może się jednak nie udało;)

    Shrek

  • 34. Data: 2018-01-16 14:00:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.01.2018 o 13:30, Poldek pisze:

    > Dopiero w sądzie byś się przekonał, czyj był fail.
    > Standardowo za walnięcie w d..ę mandat dostaje ten co przywalił.
    > Dlaczego?
    Dlatego, że "standardowo" dotyczy mądrości ludowej "kto całuje ten
    płaci" z czasów, gdzie nie było kamerek, a ludzie unikali kontaktów ze
    służbami w jakiejkolwiek postaci.

    Obecnie coraz częściej odpowiedź zamiast "standardowo" brzmi "to
    zależy". Zwłaszcza jak sprawa nie kończy się na policjantach - bo wtedy
    na ogół rzeczywiście standardowo proponują - godzić się nie musisz i
    często nie należy.

    Shrek

  • 35. Data: 2018-01-16 14:03:02
    Od: p...@g...com

    --Niezaleznie od wersji przeprosic wypada.

    zawsze mozna isc w zaparte i wmawiac ze czarne jest biale :-)

    --Wystarczy ze 10% zapamieta nr do korporacji :-)

    slawa i chwala wymaga 100 tys odslon ale jak trafia do TVN czy Telexpressu to
    spokojnie zrobia ten wynik :-)

  • 36. Data: 2018-01-16 14:07:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 16 Jan 2018 13:05:31 +0100, Poldek

    > Jeździsz jeszcze bliżej - ja się zapytam, w jakim celu,
    > dlaczego, po co i co ci to daje?

    Oszczędzam miejsce i czas na drodze, którego u nas notorycznie brakuje --
    szczególnie w mieście z powodu sierot opóźniających ruszanie ze świateł czy
    zachowujących "bezpieczną" odległość, za to jeżdżących beznamiętnie i
    kompletnie bezmyślnie licząc na to, że zachowanie odległości jest lekiem na
    całe zło.

    > Poza tym, że satysfakcję z łamania przepisów PoRD oraz świadomość,
    > że dopóty dzban wodę nosi, dopóty się ucho nie urwie - ktoś
    > przed tobą nagle zahamuje z takiego czy innego powodu, słusznie, czy
    > niesłusznie, będzie chciał naciągnąć na odszkodowanie, albo nie będzie
    > chciał i ty mu przywalisz w dupę i w jakim celu? Uprzejmie proszę o
    > odpowiedź.

    Wymień, uprzejmie proszę, te, z satysfakcją łamane przeze mnie, przepisy
    uwzględniajac, że z tytułu "małej" odległości nie doprowadziłem do żadnej
    kolizji (choć raz było, przyznaję, blisko aby wjechać pajacowu w kufer co
    się przestraszył radaru na Ostrobramskiej w DC -- ale wtedy akurat nie
    jechałem z "premedytacją" blisko tylko się zwyczajnie zgapiłem).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 37. Data: 2018-01-16 14:09:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.01.2018 o 13:33, Poldek pisze:

    > Opublikowałeś w internecie oczerniające nagranie z numerem
    > rejestracyjnym i identyfikacją korporacji.

    No i? Przecież to nie dane osobowe, ani materiału nie edytował, więc nie
    ma tu żadnej manipulacji.

    > Zastanów się, czy gdyby im
    > się chciało się z tobą sądzić, to byś jeszcze nie oberwał za
    > nieuzasadnione szkalowanie.

    Raczej nie. To na grupę prawo dyskusję, ale raczej nie. Natomiast z
    pewnością musieliby na głowę upaść, żeby próbować z internetami wygrać -
    niejedni już próbowali. Debiutują wtedy zdaje się na wykopie albo innych
    usenetach, a tam już siedzą "dziennikarze", którzy aferę rozkręcają w
    mediach ogólnopolskich często.

    Bardzo często spotykam się z tym, że jakiś temat rusza nawet na tak
    niszowym mediu jak pręgierz a za dwa dni pisze o tym gazeta, wp i
    antyradio;)

    Shrek

  • 38. Data: 2018-01-16 14:19:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 16 Jan 2018 13:30:21 +0100, Poldek

    > Dopiero w sądzie byś się przekonał, czyj był fail.
    > Standardowo za walnięcie w d..ę mandat dostaje ten co przywalił.
    > Dlaczego? Nie dlatego, że poprzednik nie miał powodu do hamowania, tylko
    > dlatego, że przywalający nie dochował obowiązku polegającego na maniu
    > takiego odstępu za poprzednikiem, żeby zawsze móc wyhamować bez przywalania.

    Ten z tyłu głównie dostawał winę, bo nie był w stanie udowdnić okoliczności
    zajścia i było to najłatwiejsze rozwiązanie nie tylko dla policji, ale
    także dla sądów. Bzdurą jest natomiast, że zawsze odpowiada ten co wali --
    szczególnie jak jest ewidentnie widać, że poprzedzający pojazd bez
    wyraźnego powodu zahamował. Widzimisię nie jest powodem.

    BTW co Wy z tym chamowaniem? ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 39. Data: 2018-01-16 14:21:40
    Od: p...@g...com

    --No i? Przecież to nie dane osobowe, ani materiału nie edytował, więc nie ma tu
    żadnej manipulacji.

    na YouTube pod filmem sa komentarze niektore kontrowersyjne :-)

[...]

    material jest mocno obciazajacy, na fejsie jest sporo nagran

    --Bardzo często spotykam się z tym, że jakiś temat rusza nawet na tak niszowym mediu
    jak pręgierz a za dwa dni pisze o tym gazeta, wp i antyradio;)

    dzis jestes niczym jutro motorniczym jak mawia przyslowie, klamstwo i oszustwo staje
    sie coraz trudniejsze kiedy caly swiat patrzy :-)

  • 40. Data: 2018-01-16 14:29:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.01.2018 o 14:21, p...@g...com pisze:
    > --No i? Przecież to nie dane osobowe, ani materiału nie edytował, więc nie ma tu
    żadnej manipulacji.

    > na YouTube pod filmem sa komentarze niektore kontrowersyjne :-)

    No i? A to wrzucający film odpowiada za komentarze?

    > material jest mocno obciazajacy, na fejsie jest sporo nagran

    Odnosiłem się do tego co na youtubie - jak zahamował każdy widzi. Trza
    było nie cwaniaczyć, to by tylu odsłon nie miał;)

    Shrek.