  • 11. Data: 2014-01-26 00:12:38
    Temat: Re: Kable rozruchowe
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 26 stycznia 2014 00:05:40 UTC+1 użytkownik JK napisał:
> [...]
    kosztuje najtańszy marketowy akumulator. Piątą zimę eksploatuje taki najtańszy
    akumulator i żadne kable w tym czasie nie były mi potrzebne.

    > Oczywiście właścicielowi Matiza pewnie się nie przydadzą.
    >
    > Ale jak ktoś ma nieco cięższy silnik, to może jednak...
    >

    > JK

    Mam Mastera z silnikiem 2,5 litra i dalej nie widzę zastosowania dla takich kabli.

  • 12. Data: 2014-01-26 00:17:47
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-01-26 00:09, PiteR pisze:

    > tak wiem, ale i tak mi trudno uwierzyć w taki 16mm2 po 23zł za metr
    >
    > http://www.arweld.net/765,kabel-spawalniczy-os-1-16m
    m2.html
    > http://www.weldtrade.pl/miedziane-przewody-spawalnic
    ze-c-71.html

    http://www.leroymerlin.pl/elektrycznosc/instalacje-e
    lektryczne/przewody/przewod-spawalniczy-os-h01n2-d-g
    eneral-cable-sistemas,p9938,l1062.html

    JK

  • 13. Data: 2014-01-26 00:23:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** JK pisze tak:

    > http://www.leroymerlin.pl/elektrycznosc/instalacje-e
    lektryczne/prze
    > wody/przewod-spawalniczy-os-h01n2-d-general-cable-si
    stemas,p9938,l1
    > 062.html

    :/

    --
    Piter

  • 14. Data: 2014-01-26 00:24:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-25, JK <j...@i...pl> wrote:

    m2.html
    ze-c-71.html

    > http://www.leroymerlin.pl/elektrycznosc/instalacje-e
    lektryczne/przewody/przewod-spawalniczy-os-h01n2-d-g
    eneral-cable-sistemas,p9938,l1062.html

    No ale co, szukacie gdzie drozej czy jak? Bo to, ze Castoramy i inne
    Leroye sprzedaja cos 3 razy drozej to akurat normalka :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2014-01-26 00:36:19
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-01-26 00:24, AZ pisze:

> [...]
    >>
    > No ale co, szukacie gdzie drozej czy jak? Bo to, ze Castoramy i inne
    > Leroye sprzedaja cos 3 razy drozej to akurat normalka :-)

    Ale mają tę zaletę, że nie musisz kupować 100 metrów, płacić za dostawę,
    no towar masz "na teraz".

    Cena 13 zł/m za przewód spawalniczy *25 mm2* wydała mi się bardzo
    atrakcyjna, nawet porównując to do ofert z internetu, dlatego napisałem.
    Tyle w temacie.

    JK

  • 16. Data: 2014-01-26 00:54:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Mam Mastera z silnikiem 2,5 litra i dalej nie widzę zastosowania dla
    > takich kabli.

    Masz chyba bardzo upośledzoną wyobraźnię...
    Kable rozruchowe warto mieć w bagażniku bo nawet nowy
    akumulator może się zepsuć (powstać w nim jakieś pęknięcie,
    przerwa, zwarcie itp) a co dopiero 5-letni! Człowiek też nie
    jest nieomylny, można np. zostawić nieuważnie włączone światła, itp...
    A ktoś kto akurat stoi na parkingu obok Ciebie może kabli nie mieć.

  • 17. Data: 2014-01-26 00:54:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Jan 2014 14:50:12 -0800 (PST), k...@g...com
    > A komu ma się przydać jak takie kable wyjdą ponad stówę a niewiele
    > drożej kosztuje najtańszy marketowy akumulator.

    Chyba do malucha.
    Poza tym kable sa wielorazowego uzytku, a akumulator jednorazowego :-)

    > Piątą zimę
    > eksploatuje taki najtańszy akumulator i żadne kable w tym czasie
    > nie były mi potrzebne.

    No to wkrotce nadejdzie ten dzien :-)

    J.

  • 18. Data: 2014-01-26 01:16:34
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 26 stycznia 2014 00:54:48 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >

    > Chyba do malucha.
    >
    > Poza tym kable sa wielorazowego uzytku, a akumulator jednorazowego :-)

    wiem że nadejdzie. Zrobię staremu akumulatorowi godny pogrzeb bo zasłużył. Po
    pogrzebie zdam go żeby recyklingowe oddali. Miłość miłością ale kasa na pierwszym
    miejscu.

  • 19. Data: 2014-01-26 08:23:57
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    > tak wiem, ale i tak mi trudno uwierzyć w taki 16mm2 po 23zł za metr

> [...]

    Ludzie, dajcie spokój... Rozrusznik, to nie spawarka. Ja odpalałem na
    "domowym" 4x2.5mm2 (parami po 2), krótki odcinek, ok. 1.5m. Owszem,
    "natywny" akumulator jeszcze jakieś ślady życia dawał, kontrolki się
    jarzyły.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 20. Data: 2014-01-26 11:02:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Jan 2014 16:16:34 -0800 (PST), k...@g...com

    > wiem że nadejdzie. Zrobię staremu akumulatorowi godny pogrzeb bo zasłużył.

    I wtedy sie beda potrzebne kable :-)

    J.