  • 11. Data: 2011-10-15 16:45:32
    Temat: Re: Kabel sygnałowy VGA do monitora.
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-10-15, o godz. 16:47:13
    Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał(a):

    > No to na moje kaprawe oko, albo to jest np RS-232 albo wyjście video
    > standardu CGA/EGA czyli mocno historyczny komputer.

    Nie - część starych monitorów VGA CRT miało jako wejście sygnału
    złącze DB9 żeńskie (z dziurkami). RS-232 zwykle miał gniazdo męskie - z
    igłami. Kable do monitoa po jednej stronie miały męskie DB15 (do karty
    VGA) i męskie DB9 do monitora. Zwłaszcza w mono monitorach to się
    zdarzało. Czy miało to jakiś standard nie mam pojęcia.

    Zdrówko

  • 12. Data: 2011-10-17 21:31:23
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

    > No i właśnie nie. Wykopałem kabel o którym wiedziałem że gdzieś leży i
    > spróbowałem go zastosować. I okazało się że w monitorze gniazdo jest
    > 15-pinowe a nie 9-pinowe... A kabelek ma 9 pinów.

    Ale pieprzysz. Pytałeś o inny typ monitora, ale chyba chodziło o taki z 9 SUB.
    Jak gniazdo nie pasuje, to jak chcesz podłaczyć? Dlatego jest inne, aby jakis
    debil nie podłączył kabla do np. gniazda sieciowego. Przestań się wygłupiać.
    Zaraz pewnie spytasz, czy wtyk 32 pinowy można podłaczyć do gniazda 42 pin.
    paranoja.

    Remek

  • 13. Data: 2011-10-17 21:34:59
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Tom01" napisał:

    > No to na moje kaprawe oko, albo to jest np RS-232 albo wyjście video
    > standardu CGA/EGA czyli mocno historyczny komputer.

    Niekoniecznie komputer. Ja mam jeszcze gdzieś w śmieciach monitor 14" ze złączem
    DB9, a kabel ma z drugiej strony DSUB15 i pasuje do karty współczesnego sprzętu.

    Remek

  • 14. Data: 2011-10-24 14:18:23
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przecież mas wyraźnie napisane pod monitorem:

    Connections
    1x display/video-VGA-15pin HD D-Sub(HD-15)-1
    1x display/video-VGA-BNC-5