  • 1. Data: 2013-04-01 00:51:41
    Temat: Kabel do dysku 2.5" w laptopie
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Mam w laptopie miejsce na drugi dysk twardy.
    Jak widac na zalaczonym obrazku:
    http://img811.imageshack.us/img811/4390/sataslot2.jp
    dysk trzeba podlaczyc do plyty glownej kabelkiem bo producent nie zrobil
    odpowiedniego slotu.
    Gdzie kupic taki kabelek albo jak szukac?
    Google zwraca wszystkie kombinacje tylko nie takie jak chce.

  • 2. Data: 2013-04-01 01:34:32
    Temat: Re: Kabel do dysku 2.5" w laptopie
    Od: Olaf Frikiof Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 31 Mar 2013 23:51:41 +0100
    doszła do mnie wiadomość <kjaep0$rc7$1@usenet.news.interia.pl>
    od 2late <d...@w...pl> :
    >Mam w laptopie miejsce na drugi dysk twardy.
    >Jak widac na zalaczonym obrazku:
    >http://img811.imageshack.us/img811/4390/sataslot2.j
    pg
> [...]
    >odpowiedniego slotu.
    >Gdzie kupic taki kabelek albo jak szukac?
    >Google zwraca wszystkie kombinacje tylko nie takie jak chce.

    Fraza 50.TL701.009 nie pasuje?
    https://www.google.pl/search?q=50.TL701.009&ie=utf-8
    &oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=fi
    refox-a&channel=rcs
    --
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=NF-R-McfN1Q#t=80s

  • 3. Data: 2013-04-01 09:10:51
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 01.04.2013 00:51, 2late pisze:
> [...]
    > odpowiedniego slotu.
    > Gdzie kupic taki kabelek albo jak szukac?
    > Google zwraca wszystkie kombinacje tylko nie takie jak chce.

    pytałeś o to samo 23 marca. tak jak pisałem, albo stówka na kabelek,
    albo 20zł na obudowę usb albo rzeźbisz sam. jak nie potrafisz, za
    odpowiednią opłata zrobię to dla Ciebie
    ToMasz

  • 4. Data: 2013-04-01 10:46:05
    Od: DooMiniK <b...@b...ba>

    On 31/03/2013 23:51, 2late wrote:
> [...]
    > odpowiedniego slotu.
    > Gdzie kupic taki kabelek albo jak szukac?
    > Google zwraca wszystkie kombinacje tylko nie takie jak chce.

    Chociaż podaj, jaki model laptopa - nie prościej i taniej
    wsadzić w miejsce DVD?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 5. Data: 2013-04-01 11:17:28
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 01/04/2013 00:34, Olaf Frikiof Skiorvensen wrote:

    > Fraza 50.TL701.009 nie pasuje?
    > https://www.google.pl/search?q=50.TL701.009&ie=utf-8
    &oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=fi
    refox-a&channel=rcs

    Pasuje, dzieki.
    Tak patrze po zdjeciach na stronach www i te kable wygladaja zbyt sztywne
    i dlugie a wiadomo za miejsca jest dokladnie na styk, na dysk i nic wiecej,
    inna sprawa ze czesto zdjecia w sklepach internetowych sa wziete z kosmosu.
    Nie sztuka kupic cos i wyrzucic. ;) Ktos mial bezposrednio z jakisms
    sklepem, konkretnym kablem do czynienia, mial go w rece?
    Konkretny model Acera to 7320 Trvelmate.

    W tej chwili przydalby mi sie ten dysk juz chyba tylko po to zeby robic
    sprawnie kopie zapasowe za pomoca starej wersji Norton Ghosta bo wszystko
    co nowe zawiodlo. Lacznie z Hiren's boot 10.1
    Acronis True Image czy nowy Ghost to wilekie kobyly ktore uruchamiaja po
    kilka uslug albo instaluja live update'y, itp...

  • 6. Data: 2013-04-01 11:25:39
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 01/04/2013 08:10, ToMasz wrote:

    > pytałeś o to samo 23 marca. tak jak pisałem, albo stówka na kabelek, albo
    > 20zł na obudowę usb albo rzeźbisz sam. jak nie potrafisz, za odpowiednią
    > opłata zrobię to dla Ciebie

    Pamietam. Wtedy pytalem o mozliwosc a teraz szukam konkretnego produktu.
    Z checia swkorzystalbym z Twojej pomocy ale obawiam sie ze koszty wysylki
    (za granice) bylyby wyzsze niz sam kabel.
    Dzieki za oferte.