    From: "kabat" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: KUPIE XTZ 750
    Date: Mon, 7 Sep 2009 19:25:18 +0200

    Użytkownik "Lukasz Baranski" <g...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:a4508312-77e9-4c8c-9396-48beb048ee19@x3
    8g2000yqb.googlegroups.com...

    > I jak, lyknales ta Tenerke?

    Tak:) wczoraj, droga powrotna 140km w, przemokłem i mnie wypizgalo. Dobrze,
    że potem było już sucho. Sprzęt jest fajnie doposażony. Wygląd widać ze ma
    już blisko 20 lat, ale są to raczej szczegóły. Najważniejszy jest przecież
    stan techniczny, i mam nadzieje, że jest tak jak mówił były właściciel;)
    Narazie przejechałem 500km i nic nie cieknie, silnik chodzi ładnie. Nie
    wiedziałem co sie dzieje, że biegi tak źle wchodzą, okazało się, że dźwignia
    haczy o karter, swoja drogą jak były właściciel tego nie widział i jak on
    wogole biegi zmieniał. Zdoiłem dźwigienkę, - imadło, młotek) i chodzi jak
    złoto hehe. Podobno następna regulacja zaworów za 15 tyś i olej za 4tys.
    Napęd w dobrym stanie. Ale opona z tyłu tragedia i dramat , to chyba jakieś
    haidenau. W tym deszczu uślizgi były nawet na 4biegu, wiec jechałem jak
    kaleka ledwo muskając manetkę, z sercem w dupie żeby się nagle nie wyjebać
    przy wyprzedzaniu. Teraz jestem na etapie napawania sie komfortem, po
    przesiadce z KTMa 640:)

    --
    pozdro
    XTZ 750