  • 1. Data: 2011-07-28 15:43:27
    Temat: KS-959 stery poszukiwane
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    Ktoś odpalił IRDA KS-959 na Windows XP? poszukiwane sterowniki... te z
    płytki nie działają, wypisuje, że w plikach nie ma żadnych sterowników...

    to jest TG tak przy okazji.

  • 2. Data: 2011-07-28 15:48:16
    Temat: Re: KS-959 stery poszukiwane
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    a może to jest inny chip? jak wykkryć jaki chip siedzi w mojej IRDZie?

  • 3. Data: 2011-07-28 16:33:57
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    identifikator: 20110701 wrote:
    > to jest TG tak przy okazji.

    pytanie o sterowniki dla xp? ni chu chu...
    jak chcesz wiedziec jaki chip to rozbierz i zobacz

  • 4. Data: 2011-07-28 17:15:36
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    http://ul.to/0rbhhcod - ostatnie, które miałem i pod XP mi działały.

    > to jest TG tak przy okazji.

    To Ci się tylko tak wydaje.

    FUT tam, gdzie powinno pójść: pl.comp.os.ms-windows.xp

    [ Nie ma cięższego zajęcia niż noszenie skrzynek z cudzą wódką. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 5. Data: 2011-07-28 17:17:23
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > pytanie o sterowniki dla xp? ni chu chu...

    no to inaczej, która IRDA nie sprawia problemów i warto ją kupić? tyle jest
    chłamu aż ciężko wybrać coś wartościowego...

  • 6. Data: 2011-07-28 18:34:08
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    a XP+SP2 chodził, a w XP+SP3 cały czas wypisuje mi "Nieznane urządzenie" w
    urządeniach USB...

  • 7. Data: 2011-07-29 00:03:05
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > no to inaczej, która IRDA nie sprawia problemów i warto ją kupić? tyle jest
    > chłamu aż ciężko wybrać coś wartościowego...

    A poco Ci ten chłam IRDA. U mnie lezy w szufladzie. Bluetooth to jest
    cacko. Kupiłam za 2 zł na allegro tego maleńkiego dongla.

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-07-29 00:04:10
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > a XP+SP2 chodził, a w XP+SP3 cały czas wypisuje mi "Nieznane urządzenie" w
    > urządeniach USB...

    To usuń to nieznane urządzenie i uruchom ponownie komputer.

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-07-31 10:50:25
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Jul 2011 02:04:10 +0200, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    wrote:

    >To usuń to nieznane urządzenie i uruchom ponownie komputer.

    I co? I automagicznie się mu zainstaluje? Jak nie ma sterowników to
    nic nie da.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280