  • 1. Data: 2010-07-02 14:47:44
    Temat: KATA KT D-3N1-33
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Hej,

    Zbieram opinie o plecaku KATA D-3N1-33 ewentualnie innych modelach z
    rodziny D-3N1-xx. Ktoz uzywal, uzywa, moze sie podzielic opinia?

    Kyniu

  • 2. Data: 2010-07-02 15:08:35
    Temat: Re: KATA KT D-3N1-33
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Mam 3N30.
    Wykonanie super.
    Do ciezkiego sprzetu troche waskie naramienniki.
    Dorobilem sobie zabezpieczenie przed przypadkowym zwolnieniem klamry :)
    Dla mnie móglby byc wiekszy. Albo szkla Nikona mniejsze.

    Uzytkownik "Kyniu" <k...@p...gazeta.pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2010-07-02 15:30:26
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 2 Jul 2010 17:08:35 +0200, Marcin [3M] napisał(a):

    > Dorobilem sobie zabezpieczenie przed przypadkowym zwolnieniem klamry :)

    Hmm, jakies fotki? A tak kiepsko trzymaja te oryginalne? I czy klamry jako
    takie nie sa dodatkowym zapieciem poza suwakami? Bo na zdjeciach wyglada to
    tak jakby klamry zakrywaly suwaki? Chyba ze mowisz o klamrach do szelek ale
    chyba sa dostatecznie solidne - miales z nimi jakies doswiadczenia ze
    dorabiales zabezpieczenie?

    > Dla mnie móglby byc wiekszy. Albo szkla Nikona mniejsze.

    Wiekszy? Ja i tak jestem porazony jego wielkoscia ale do 3N1-22 raczej nie
    wejdzie mi laptop - 20 cm to ciut malo. I 40D z 70-200 tez jest o jakies 2
    cm dluzszy niz szerokosc plecaka (KATA podaje 22 cm a 40D z 20-70 ma 24
    cm). Moj wcale nie tak znowu duzy lapek ma 24 cm. A zalezy mi na malym
    rozmiarze bo musi sie zalapac jako bagaz podreczny do samolotu.

    Kyniu

  • 4. Data: 2010-07-03 08:28:43
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Kyniu" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ale
    > chyba sa dostatecznie solidne - miales z nimi jakies doswiadczenia ze
    Klamry na szelkach są wprawdzie solidne, ale jak w stanie pomroczności
    jasnej ją odbezpieczysz, to żadna siła nie zatrzyma plecaka. Dlatego dodałem
    dodatkowy pasek z karabińczykiem...

> [...]
    > cm). Moj wcale nie tak znowu duzy lapek ma 24 cm. A zalezy mi na malym
    > rozmiarze bo musi sie zalapac jako bagaz podreczny do samolotu.

    Ja laptopem sie nie mam zamiaru kata-ować :)
    mieszczę w tym plecaku poza AF-s 80-200/2,8 trzy inne duże szkła (jedno
    wpięte w aparat), ale plecak nie pozwala na swobodne zapakowanie sprzętu w
    dowolnej konfiguracji. Sprawę poprawia zdjęcie "tulipana" z 80-200. Inaczej
    80-200 raczej powinien być "luzem".
    Co do rozmiarów/podróży i samolotów kusi mnie plecak ThinkTank w wersji
    pasującej jako wypełnienie skrzyń peli/stormcase... Ale to insza bajka...