  • 1. Data: 2011-04-30 00:43:42
    Temat: Juz sie zaczyna - buractwo sie zjechalo...
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    efekty obwodnica zapchana i buraki z Waw
    przelpieni do lewego pasa przy 120 km/h

    wypracowalismy sobie swoj standrart uprzejmosci i zjezdzamy
    jesli to mozliwe, ale Warszawa Bydgosz i Katowice nie maja pewnie obwodnic
    i pozstana bezmozgowym zamulaczem ruchu na obwodowych

    Oczywiscie wsio leci na plw Helski i okolice
    ech skonczyly sie dobre czasy

    teraz sie okazuje jak krotkowzroczne nwestycje drogowe
    nie spelniaja swojej roli, zamiast budowac 2 pasy
    postanowili poszerzyc pobocza bez bezpiecznych zjazdow
    a istniejace zmuszaja czasem do skretow o 90 stopni

    ktos bedzie liczyl liczbe wypadkow na trasie Reda Władysławowo?
    oj bedzie ich sporo, najwiecej w durnym skrecie do Polchowa :)

  • 2. Data: 2011-04-30 00:49:31
    Temat: Re: Juz sie zaczyna - buractwo sie zjechalo...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 30 Apr 2011 00:43:42 +0200 osobnik zwany Kris wystukał:

    > efekty obwodnica zapchana i buraki z Waw przelpieni do lewego pasa przy
    > 120 km/h

    sprawdzałeś im w dowodach osobistych czy tylko trollujesz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-04-30 00:53:42
    Od: "dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    Kris <n...@w...pl> napisal:

    > wypracowalismy sobie swoj standrart uprzejmosci i zjezdzamy
    > jesli to mozliwe, ale Warszawa Bydgosz i Katowice nie maja pewnie
    > obwodnic i pozstana bezmozgowym zamulaczem ruchu na obwodowych

    Trolluje... W Katowicach jest i obwodnica, i autostrada, a w zasadzie dwie,
    większość trzypasmowa.

    --
    dremka

  • 4. Data: 2011-04-30 01:03:18
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "dremka" <d...@z...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Trolluje... W Katowicach jest i obwodnica, i autostrada, a w zasadzie
    > dwie, większość trzypasmowa.

    to dlaczego pociskacie 100 lewym ???
    kwestia malego fiuta? przyjezdzam w gosci to wam pokaze?
    bo u mnie nie wychodzilo ?

    serio mowie

    ludzie przyjezdzajacy do trojmiasta sie dziwia ze tutaj jezdza kulturalniej
    a przyjezdni co daja w zamian? pokaz buractwa?
    przyjechales pojedziesz smrodu juz nie bedzie czuc:) tylko zabierz wstyd ze
    soba

  • 5. Data: 2011-04-30 01:46:16
    Od: "dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    Kris <n...@w...pl> napisal:

    > to dlaczego pociskacie 100 lewym ???
    > kwestia malego fiuta? przyjezdzam w gosci to wam pokaze?
    > bo u mnie nie wychodzilo ?
    >
    > serio mowie

    OK.
    1.
    Dzisiaj, droga S86, trzy pasy, Vdop=120km/h, rejestracja GA, srodkowy pas,
    prędkość 70 km/h. Tą drogą przejezdza w ciagu doby srednio 70 000 samochodów
    na dobę, więc łatwo sobie wyobrazic, co taki sposob jazdy wywoluje.
    2.
    Dzisiaj, PMS, ktos z Trojmiasta okresla pare milionow ludzi "malymi
    fiutami".

    Czy z tego powodu mam sadzic, ze wszyscy mieszkancy Trojmiasta:
    1.
    Gubia sie, zobaczywszy wieksza i szersza droge o duzym natezeniu ruchu?
    2.
    Nie potrafia zachowac sie na grupie dyskusyjnej?

    serio mowie

    --
    dremka

  • 6. Data: 2011-04-30 09:00:03
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-04-30 00:43, Kris pisze:
> [...]
    >
    > ktos bedzie liczyl liczbe wypadkow na trasie Reda Władysławowo?
    > oj bedzie ich sporo, najwiecej w durnym skrecie do Polchowa :)

    Jestem z trojmiasta, smigam kilka razy dziennie obwodowa i jakos nie
    zauwazylem Twoich rewelacyjnych spostrzezen.
    Wiecej mi sie rzucaja w oczy rejestracje typu GWE, GPU czy GKA... ale te
    to caly rok zaznaczaja swoja obecnosc :/

    --
    Karolek

  • 7. Data: 2011-04-30 09:39:50
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-04-30 01:46, dremka pisze:

> [...]
    > prędkość 70 km/h. Tą drogą przejezdza w ciagu doby srednio 70 000 samochodów
    > na dobę, więc łatwo sobie wyobrazic, co taki sposob jazdy wywoluje.

    Kluczowa informacja to rejestracja GA. Jadąc obwodnicą Trójmiasta często
    GA paraduje lewym z niewielką prędkościa ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 8. Data: 2011-04-30 11:08:13
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-30 01:03, Kris pisze:

    > to dlaczego pociskacie 100 lewym ???
    > kwestia malego fiuta? przyjezdzam w gosci to wam pokaze?
    > bo u mnie nie wychodzilo ?

    Wiesz, w Katowicach jedzie się 100km/h drugim pasem od prawej... a że na
    lewo od nas jest jeszcze jeden, a w porywach dwa pasy... cóż, możesz nam
    zazdrościć ;P

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 9. Data: 2011-04-30 13:39:56
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-04-30 11:08, Marcin Kiciński pisze:

    > Wiesz, w Katowicach jedzie się 100km/h drugim pasem od prawej... a że na
    > lewo od nas jest jeszcze jeden, a w porywach dwa pasy... cóż, możesz nam
    > zazdrościć ;P

    No to w Katowicach tak jeździjcie, w Trójmieście nie ma tak rozbudowanej
    infrastruktury a samochodów jest sporo, co za tym idzie robią się
    masakryczne korki albo dochodzi do sytuacji, że prawy pas (łącznie z
    TIRami) jedzie szybciej niż lewy, bo "środkowa/południowa Polska" jadąc
    lewym pasem 70km/h podziwia Ikeę/Auchan/Tesco od początku do końca
    obwodnicy. No trochę kultury, ogarniania oczami i umysłem czegoś więcej
    niż tylko przód własnego samochodu (to się nie tyczy tylko przyjezdnych
    ale wszystkich, bo rejestracje G* też bardzo często uprawiają taką jazdę).

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 10. Data: 2011-04-30 14:14:57
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-30 13:39, Maciej Browarczyk pisze:
    > No trochę kultury, ogarniania oczami i umysłem czegoś więcej
    > niż tylko przód własnego samochodu (to się nie tyczy tylko przyjezdnych
    > ale wszystkich, bo rejestracje G* też bardzo często uprawiają taką jazdę).

    Ja żartowałem. Właśnie do tego zmierzam, że "badania naukowe" na temat
    stylu jazdy zależnego od tablic rejestracyjnych, prowadzone często przez
    grupowiczów poprawiają mi humor i raczej niczemu innemu nie służą. A w
    okolicy Katowic są też zwykłe dwupasmówki i nawet zdarzają się na nich
    muły na lewym pasie (jak wszędzie) i po prostu trzeba z tym żyć (a już
    na pewno nie warto podnosić sobie ciśnienia z tego powodu).

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM