  • 21. Data: 2011-11-20 15:31:24
    Temat: Re: Juz 1 Grudnia...
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 19 Lis, 10:35, "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> wrote:

    > Niestety od lat ciężko powiedzieć czy warszawskie jest warszawkie - morze
    > ciemnogrodu, które napłynęło skutecznie utrwala bardzo negatywny wizerunek
    > tzw. Warszawy :(

    To chyba zyjemy w innym miescie. 90% osob o ktorym wiem, ze sa
    "warszawiakami" spoza Warszawy (a znam ich calkiem sporo) to swietni,
    inteligentni, mili itp, itd. ludzie. Gdzie ty widzisz tych burakow z
    importu???

    pozdr
    Piotr

  • 22. Data: 2011-11-20 16:33:28
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
> [...]

    "warszawiakami" spoza Warszawy (a znam ich calkiem sporo) to swietni,
    inteligentni, mili itp, itd. ludzie. Gdzie ty widzisz tych burakow z
    ---

    Definitywnie żyjemy w innym mieście.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 23. Data: 2011-11-21 01:02:59
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-18, szufla <b...@e...pl> wrote:

    > ale dlaczego akurat 90% ?:)

    Kompleksy wyłażą.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 24. Data: 2011-11-21 08:38:32
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-19, Mathew Kosecki <f...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Z Galasem, koniecznie z Galasem :-)

    Galasa możemy oddać od ręki, gratis :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 25. Data: 2011-11-21 08:40:35
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-20, kamil/Endurorider.pl <f...@g...lp> wrote:

> [...]
    > "warszawiakami" spoza Warszawy (a znam ich calkiem sporo) to swietni,
    > inteligentni, mili itp, itd. ludzie. Gdzie ty widzisz tych burakow z

    Pewnie macie innych znajomych.

    Krzysiek Kiełczewski

    PS: weź cytuj jak biały człowiek.