  • 11. Data: 2011-11-19 10:42:46
    Temat: Re: Juz 1 Grudnia...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> napisał w wiadomości
    news:

    > Niektórymi jest tutaj bardzo ważne - w PL istnieje przeświadczenie o tym,
    > że w wAw się zarabia pińć razy tyle co gdzie indziej a niestety tak nie
    > jest.

    Piszę o tym co sprawdziłem na własnym przykładzie, a nie powtarzam plotek.

  • 12. Data: 2011-11-19 10:48:58
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Piszę o tym co sprawdziłem na własnym przykładzie, a nie powtarzam plotek.

    Na wlasnym przykladzie to ja moge powiedziec, ze jest odwrotnie, wiec nie
    chrzan glupot. Te czasy kiedy Wawa brylowala w zarobkach dawno minely, m.in.
    przez naplyw konkurencji z "okolicznych wsi" :P

    sz.

  • 13. Data: 2011-11-19 19:46:29
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-11-18 21:19, Pa_blo pisze:
    > Poznan zostanie przylaczony do krwioobiegu.
    >
    > http://biznes.onet.pl/1-grudnia-kierowcy-pojada-a2-d
    o-swiecka,18496,4911203,1,news-detal

    > Na pochwale zasluguje fakt, ze wybudowano punkt poboru oplat i wjazd
    > przy miejscowosci Buk.
    > Przynajmniej dla mnie sredni sens mialo jechanie do Komornik aby wjechac
    > na autostrade.
    >
    > Circa 90 minut krocej aby dostac sie do jednej z najwiekszych metropolii
    > europy.
    > Uwazam, ze najwyzszy czas aby przeniesc stolice Polski spowrotem do
    > Poznania ;)

    Możesz też pochwalić, że oddane zostanie do ruchu pół roku przed
    przewidzanym w umowach terminem. Gotowe, z MOP, infrastrukturą i PPO
    (które jednak ruszą ofc w momencie przewidzanym umową).

  • 14. Data: 2011-11-19 19:48:28
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-11-18 21:19, Pa_blo pisze:

    > Uwazam, ze najwyzszy czas aby przeniesc stolice Polski spowrotem do
    > Poznania ;)

    A wschodnią granicę gdzieś do Sieradza ;)

  • 15. Data: 2011-11-19 19:49:57
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

  • 16. Data: 2011-11-19 19:59:03
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-18 21:19, Pa_blo pisze:
    > Uwazam, ze najwyzszy czas aby przeniesc stolice Polski spowrotem do
    > Poznania ;)

    Taaa, wypierdalaj z takimi pomyslami. Rece precz od mojego miasta.
    (Na emigracji na mazurach od 10 lat, ale zawsze poznanska pyra)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 17. Data: 2011-11-19 20:24:49
    Od: "Mathew Kosecki" <f...@W...gazeta.pl>

    kamil/Endurorider.pl <f...@g...lp> napisał(a):

    > Dokładnie to samo miałem napisać! Mało tego: gratis dorzucę HGW z jej
    > urzędasami

    Z Galasem, koniecznie z Galasem :-)

  • 18. Data: 2011-11-19 20:32:25
    Od: "Iglo" <f...@W...gazeta.pl>

    kamil/Endurorider.pl <f...@g...lp> napisał(a):

    > Niestety od lat ciężko powiedzieć czy warszawskie jest warszawkie - morze
    > ciemnogrodu, które napłynęło skutecznie utrwala bardzo negatywny wizerunek
    > tzw. Warszawy :(

    Niektórzy mają nienawiść do Warszawy we krwi i tyle ,a jak spytasz dlaczego to
    "że sejm tam jest i sami złodzieje", z tym ,że w sejmie posłów warszawskich
    zaledwie kilku a i samych Warszawiaków mniejszość,bo większość to napływ, i to
    najgorszego sortu bo nie radzący sobie w swojej rodzimej okolicy. Czyli plując
    na Warszawę plują na siebie i sobie podobnych. Ot taki polski paradoks. A
    zwykle nielubi się tego czego się boi, ludzie z mniejszych miejscowości źle
    się czują w dużych, są zagubieni, nie mogą się odnaleść, w sumie nie ma czego
    się wstydzić, tylko po co ukrywać to za wymyśloną nienawiścią. W końcu to
    nasza WSPÓLNA Stolica..

  • 19. Data: 2011-11-19 21:00:05
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Z Galasem, koniecznie z Galasem :-)

    i z Rutą :)

    sz.

  • 20. Data: 2011-11-20 14:46:13
    Od: "Pa_blo" <i...@M...PYLY>

    Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości grup
    com...

    > Ależ bardzo proszę, razem z sejmem, URM i wszystkimi mimisterstwami :)

    Spoko.
    Postawimy im jakies getto przy granicy, najwazniejsze aby z tym calym
    cyrkiem mamona do nas przyszla.

    --
    Picasso