  • 31. Data: 2015-11-10 14:54:35
    Temat: Re: Jest źle
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    W dniu 10.11.2015 o 13:36, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    > No, troche domow w umiarkowanej odleglosci widac ..

    Spodziewalem takiej odpowiedzi. Ile, kilkaset metrów, prostopadle do drogi?
    Wymysl inna bajeczke.

    > Zapewne, jak droga kolo budynku ma przechodzic.
    >
    > Tych ekranow na zachodzie nie brakuje - jedziesz i podziwiasz kilometry :-)
    > A rzadka okienko i tam policja FR wystawia :-)

    W polu? Nie przypominam sobie, ale ja to dawno nie jezdzilem. Daj jakies
    przyklady. Porównamy sens.

  • 32. Data: 2015-11-10 15:26:28
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Nie bylem, ale czy jeden most by to jakos istotnie zniszczyl ?

    Ja tam nie lubie odpoczywac pod estakada z tirami. Jesli juz robic taka
    inwestycje to w poblizu miejscowosci i w okolicach starej przeprawy.

    > A tak z ciekawosci - duzy tam byl ruch kajakow wczesniej, czy dopiero po
    > calej akcji ruszyla masowa turystyka ?

    No tak, odpowiem retorycznie, ze malo jestes zorientowany:)

    http://www.greenpeace.pl/download/przebieg-trasy.jpg

    ajaki_min2/2014_Dol-Rospudy.jpg

    > I w koncu ktory wariant wybrano, czy ciagle zaden ?

    > Rzut oka na mape sugerowal by nr 3

    Widze, ze sie juz zorientowales:)
    Budowa przez lasy, torfy i tak piekne miejsca to szczyt kretynizmu i
    boje sie, że ten idiota znowu bedzie popieral podobne pomysly.

  • 33. Data: 2015-11-10 15:37:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Spodziewalem takiej odpowiedzi. Ile, kilkaset metrów, prostopadle do
    >drogi?
    >Wymysl inna bajeczke.

    Halas moze byc. Juz niby znosny, ale cos stale szumi.

    > Zapewne, jak droga kolo budynku ma przechodzic.

    >W polu? Nie przypominam sobie, ale ja to dawno nie jezdzilem. Daj
    >jakies przyklady. Porównamy sens.

    Chialem pokazac, ale google Niemcy omija.
    Czy w polu ... trudno powiedziec, nie widac co za ekranem :-)

    Musze pojechac w jedno miejsce i sprawdzic ...

    J.

  • 34. Data: 2015-11-10 22:43:24
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 10 Nov 2015 11:28:05 +0100, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości grup
    >
    > Wiem jak moze wygladac krajobraz autostradowy, ale wiem tez jaki jest
    > halas od drogi.
    >
    > Wiec pytanie co za tymi ekranami jest, a tego nie zobacze :-P

    W Gdańsku np. postawili ekrany między drogą a... lotniskiem :)

  • 35. Data: 2015-11-10 22:46:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomasz Pyra wrote:

    > W Gdańsku np. postawili ekrany między drogą a... lotniskiem :)

    a jakby pilot nie mógł usłyszeć wieży? :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 37. Data: 2015-11-11 11:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Wiec lepiej niech te ekrany od razu buduja, a nie potem ktos ma przez
    > wiele lat na halas narzekac w nowym domku na spokojnej wsi :-)

    Piszesz, jakbyś nie zdawał sobie sprawy ze to jest marnotrawienie kasy...

  • 36. Data: 2015-11-11 11:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Bo to działało tak - w MON pracują koledzy tych zweryfikowanych. I oni
    > bardzo chętnie przyznają odszkodowania kolegom. Nigdy nie
    > zakwestionowali żadnego wyroku sądu w sprawie weryfikacji. A co ciekawe
    > - Macierewicz nie przegrał żadnego procesu wytoczonego mu prywatnie w
    > sprawie weryfikacji WSI. Podkreślam - ŻADNEGO.
    > Więc gdyby MON choć raz odwołało się od wyroku, z pewnością nie
    > musieliby wypłacać żadnych odszkodowań.

    O naiwności...
    Zresztą obsługa skype i pekające parówki powiedzą ci wiele o merytorycznym
    przygotowaniu pana M.
    Ale gadane ma!

  • 38. Data: 2015-11-11 12:16:58
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-11-10 o 11:28, J.F. pisze:
> [...]
    > Wiec lepiej niech te ekrany od razu buduja, a nie potem ktos ma przez
    > wiele lat na halas narzekac w nowym domku na spokojnej wsi :-)
    Należysz do zwolenników przenoszenia rzeki w jakieś inne miejsce, jeśli
    akurat na terenie zalewowym wybudowało się osiedle domków?

    Maciek

  • 39. Data: 2015-11-11 14:19:04
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 10 Nov 2015 01:19:22 +0100, sirapacz <n...@s...pl> wrote:

    >http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,191
    62732,przyszly-minister-srodowiska-pytal-rzad-o-chem
    trails-i-wyssal.html#MT

    O to samo pytał przyszły minister rolnictwa ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 40. Data: 2015-11-11 14:19:58
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 10 Nov 2015 11:20:37 +0100, Czesław Wiśniak
    <k...@w...pl> wrote:

    >Tutaj też nie popisało się PO przez 7 lat nie zmieniając przepisów.

    Przepisy zostały zmienione.