  • 21. Data: 2015-11-10 11:20:37
    Temat: Re: Jest źle
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Przejedz sie A2 z Lodzi do Warszawy, to zmienisz zdanie.
    >
    > Choc przy tym zdaniu z pewnoscia bedzie obstawal ktos kto to dostarczyl
    > i wybudowal ;)

    Tutaj też nie popisało się PO przez 7 lat nie zmieniając przepisów. Być
    może skalkulowali, że da się z tego biznesu wyciągnąć jakiś %

  • 22. Data: 2015-11-10 11:28:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości grup
    >Przejedz sie A2 z Lodzi do Warszawy, to zmienisz zdanie.

    Wiem jak moze wygladac krajobraz autostradowy, ale wiem tez jaki jest
    halas od drogi.

    Wiec pytanie co za tymi ekranami jest, a tego nie zobacze :-P

    Jakby drogowcy potrafili postawic ekran w pol roku po zgloszeniu
    potrzeby, to moze i nie trzeba by ich tyle stawiac, ale znajac nasze
    inwestycje, to pol roku jest absolutnie niemozliwe.

    Wiec lepiej niech te ekrany od razu buduja, a nie potem ktos ma przez
    wiele lat na halas narzekac w nowym domku na spokojnej wsi :-)

    J.

  • 23. Data: 2015-11-10 11:35:53
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *T.* napisał(-a):

    > Więc gdyby MON choć raz odwołało się od wyroku, z pewnością nie
    > musieliby wypłacać żadnych odszkodowań.

    Byłbym ostrożny w ferowaniu wyroku za Sąd.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 24. Data: 2015-11-10 11:48:00
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Faktycznie kontrowersyjny facet.
    > Ale co do Rospudy - poczytajcie:....

    Odpowiem ci krótko.
    Wypierdalać z obwodnicami i autostradami z ostatnich pięknych zakątków,
    które mamy.
    Byłeś tam kiedyś np. na kajakach?
    Widzisz różnicę między 1 a 3?
    http://www.ing.pan.pl/str_prac/Laptas_A/Grafika/05_k
    ajaki_min2/2014_Dol-Rospudy.jpg
    Minister Szyszko to jak to ktoś dobrze określił Lis, który stoi na
    straży kurnika.

  • 25. Data: 2015-11-10 12:12:46
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-11-10 11:28, J.F. wrote:

    > Wiem jak moze wygladac krajobraz autostradowy, ale wiem tez jaki jest
    > halas od drogi.
    >
    > Wiec pytanie co za tymi ekranami jest, a tego nie zobacze :-P

    Glownie ziemniaczane zagony, drzewka i zajaczki.
    Przeciez to znana sprawa jest.

    --

    memento lorem ipsum

  • 26. Data: 2015-11-10 12:37:16
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > Wiec lepiej niech te ekrany od razu buduja, a nie potem ktos ma przez
    > wiele lat na halas narzekac w nowym domku na spokojnej wsi :-)

    Masz zamiar się budować 50m od autostrady?:)
    fajne?
    https://goo.gl/maps/gAkLKuPoDJq
    https://goo.gl/maps/XP2Gbe2ox5A2
    i zdublowane wały z ekranami :)
    https://ssl.panoramio.com/photo/105257087
    Na zachodzie tez się tak buduje?
    http://bi.gazeta.pl/im/80/e5/ef/z15721856Q.jpg

  • 27. Data: 2015-11-10 13:36:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    >Masz zamiar się budować 50m od autostrady?:)
    >fajne?
    >https://goo.gl/maps/gAkLKuPoDJq

    No, troche domow w umiarkowanej odleglosci widac ..

    >Na zachodzie tez się tak buduje?
    >http://bi.gazeta.pl/im/80/e5/ef/z15721856Q.jpg

    Zapewne, jak droga kolo budynku ma przechodzic.

    Tych ekranow na zachodzie nie brakuje - jedziesz i podziwiasz
    kilometry :-)
    A rzadka okienko i tam policja FR wystawia :-)

    J.

  • 28. Data: 2015-11-10 14:45:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup
    >Odpowiem ci krótko.
    >Wypierdalać z obwodnicami i autostradami z ostatnich pięknych
    >zakątków, które mamy.
    >Byłeś tam kiedyś np. na kajakach?

    Nie bylem, ale czy jeden most by to jakos istotnie zniszczyl ?

    A tak z ciekawosci - duzy tam byl ruch kajakow wczesniej, czy dopiero
    po calej akcji ruszyla masowa turystyka ?

    Inna sprawa ... budowac droge na bagnie ? Czy tam bagna prawie nie ma
    ?

> [...]
    kajaki_min2/2014_Dol-Rospudy.jpg
    >Minister Szyszko to jak to ktoś dobrze określił Lis, który stoi na

    I w koncu ktory wariant wybrano, czy ciagle zaden ?

    Rzut oka na mape sugerowal by nr 3 - tzn olac Bialystok, i stara dk 8,
    puscic nowa S8 w kierunku poludniowo-zachodnim.

    Za czasow Szyszki o S8, czy tam S61 chyba nikt nie myslal ... teraz
    tez wazniejsze moga byc pieniadze na dzieci :-)

    J.

  • 29. Data: 2015-11-10 14:47:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    > On Tue, 10 Nov 2015 01:08:34 +0100, Tomasz Pyra

    > A z tymi ekranami to o co chodzi ?
    > Bo tak ogolnie, to nie jest zly pomysl.

    z tymi ekranami to wyssane z palca normy bo pan minister nie wie co to
    jest skala logarytmiczna

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 30. Data: 2015-11-10 14:50:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup
    62732,przyszly-minister-srodowiska-pytal-rzad-o-chem
    trails-i-wyssal.html#MT

    > Oj tam oj tam - nalozy 1% podatek na VW za chemtrails z rury :-)

    ale te chemtrailsy to latający jogini robią :)
    http://slwstr.net/pk3/2015/jogini-i-gmo