  • Data: 2011-06-02 07:13:50
    Temat: Jeśli nie HS10 to co ?
    Od: Mirosław Habarta <M...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    nie jestem laikiem, ale daleko mi do profesjonalisty.
    Używam obecnie Olympusa C-765 UZm, chciałbym coś lepszego.
    Zastanawiam się nad Fujifilm HS10 - to co mnie pociąga, to:
    1. Obiektyw - szeroki + 30x zoom.
    2. Możliwość ręcznego ustawiania zooma i focusa
    3. (Ponoć) lepsza matryca.
    4. Możliwości (ogólnie rozumiane), czyli cała masa różnych bajerów,
    niekoniecznie niezbędnych, ale w sumie przydatnych (np odchylany lcd)

    Przeglądałem sporo recenzji i opinii. Zdania są podzielone - od zachwytu
    po totalną krytykę. Jeżeli nie ten aparat, to co w zamian?
    Jaki inny aparat w cenei do 1200 zł daje podobne możliwości, ale np
    lepszą jakość zdjęć. No właśnie, to jest istotna rzecz - jakość zdjęć
    jest często podnoszonym argumentem przeciw- ale często jest on
    porównywany do tanich lustrzanek, więc od razu mówię - nie rozważam
    lustrzanki, choć wiem na czym polega różnica.

    Jestem ciekaw waszych opinii
    Pozdrawiam,
    M.H.