eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJebane kurwa, kurwy.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 147

  • 101. Data: 2024-11-19 12:20:20
    Temat: Re: Jebane kurwa, kurwy.
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.11.2024 o 23:22, Pixel(R)?? pisze:
    > Jadę. Ograniczenie 70kmh...jadę 70kmh. Znak 50kmh, zdejmuję nogę z gazu,
    > hamując silnikiem a tam kurwa RADAR w odległości 100m od znaku i jebie
    > mnie na 61km/h.
    >
    > 100zł 2 pkt. Kurwa. Jakby to ograniczenie postawili 50 wcześniej to nic
    > by się nie stało, bo bym "naturalnie" zwolnił zamiast jebać po hamcach.
    >
    > Skurwysyny. W chuj zagrożenie spowodowałem. Jebać ITD.
    >
    > BTW 2 lata temu było tam 60 a nie 50.
    >
    > Musiałem się wyżalić...a takie czyste konto miałem :/
    >
    > Piszę to jako przestrogę, bo ITD/Kurwy, podnieśli poprzeczkę na
    > radarach. Jeszcze do niedawna była tolerancja +15 teraz brakuje im kasy
    > więc kombinują.

    Akurat coś ciekawego wpadło mi teraz w oczy:
    ----------------------------------------------------
    --------------------------
    "O czym więc warto pamiętać?
    Jeśli Wasze przekroczenie wynosi X km/h, to mandat należy nałożyć za
    prędkość o 3 km/h niższą, bo tak mówi rozporządzenie ministra. Nieprawdą
    jest, co twierdzi GITD, że tolerancje pomiarowe obowiązują tylko w
    momencie homologacji urządzenia, a znikają gdy samo to urządzenie jest
    już normalnie użytkowane. Wyrok sądu to potwierdza, ale w Polsce nie ma
    precedensów, więc każdy obwiniony będzie musiał przejść całą tę drogę
    sam. Trzeba pilnować czasu odpowiedzi na pisma, przygotować się na to że
    wyrok w trybie nakazowym będzie dla nas niekorzystny, i złożyć od niego
    sprzeciw. Tu jest link do rozporządzenia na które trzeba się powołać
    (art. 21) i można liczyć na niższy mandat. Proponuję jeszcze przy
    sprzeciwie dodać wniosek do sądu o obciążenie kosztami strony przegranej."

    Całość tutaj:
    https://autoblog.spidersweb.pl/o-tym-jak-wygralismy-
    z-gitd-tolerancja-pomiaru

    Czyli mógłbym zapłacić 150zł za sprawę w sądzie, lub obciążyć GITD ale
    punktów by nie było, podobnie jak mandatu :)

    --
    Pixel(R)??


  • 102. Data: 2024-11-19 12:46:07
    Temat: Re: Jebane kurwa, kurwy.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 19 Nov 2024 12:12:13 +0100, Pixel®🇵🇱 wrote:
    > W dniu 19.11.2024 o 12:07, J.F pisze:
    > [...]
    >>>> Dopóki nie zapomnisz, ze ciągle jesteś w strefie, to po prawie jak
    >>>> normalne ograniczenie.
    >>>
    >>> No nie, jak zapomnisz to płacisz, dokładnie tak samo jak przy D-42.
    >>
    >> Mniej więcej.
    >>
    >> Tyle, ze faktycznie przy D-42 budynki powinny przypominac, Ĺźe to
    >> ciągle teren zabudowany, to taka strefa może być gdzieś w lesie ...
    >
    > Brednia.

    W jakim sensie?
    Teoretycznie takie znak strefowy można ustawić na wszystkich
    przejazdach przez granicę, i będzie obowiązywała na terenie całego
    kraju.
    Obcokrajowców i powracających z zagranicy :-)

    Pozostaje mieć nadzieję, ze strefy będą małe i do ogarnięcia.
    I nie będą zagnieżdzone ?

    O ile teren naprawdę zabudowany rozpoznaje się łatwo, i można
    podejrzewać, że oficjalnie jest zabudowany,
    to taka strefa nie musi mieć zadnych cech
    (no chyba, ze na podstawie osobnego rozporządzenia).

    J.



  • 103. Data: 2024-11-19 12:50:51
    Temat: Re: Jebane kurwa, kurwy.
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.11.2024 o 12:46, J.F pisze:
    [...]
    >>> Tyle, ze faktycznie przy D-42 budynki powinny przypominac, że to
    >>> ciągle teren zabudowany, to taka strefa może być gdzieś w lesie ...
    >>
    >> Brednia.
    >
    > W jakim sensie?

    > O ile teren naprawdę zabudowany rozpoznaje się łatwo, i można
    > podejrzewać, że oficjalnie jest zabudowany,
    > to taka strefa nie musi mieć zadnych cech
    > (no chyba, ze na podstawie osobnego rozporządzenia).

    Bo ciągle kurwa szukasz domków a nie ludzi. Nie dla domków stawia się
    D-42 ale dla wzmożonego ruchu pieszych.


    --
    Pixel(R)??


  • 104. Data: 2024-11-19 14:07:45
    Temat: Re: Jebane kurwa, kurwy.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 19 Nov 2024 12:50:51 +0100, Pixel®🇵🇱 wrote:
    > W dniu 19.11.2024 o 12:46, J.F pisze:
    > [...]
    >>>> Tyle, ze faktycznie przy D-42 budynki powinny przypominac, Ĺźe to
    >>>> ciągle teren zabudowany, to taka strefa może być gdzieś w lesie ...
    >>>
    >>> Brednia.
    >>
    >> W jakim sensie?
    >
    >> O ile teren naprawdę zabudowany rozpoznaje się łatwo, i można
    >> podejrzewać, że oficjalnie jest zabudowany,
    >> to taka strefa nie musi mieć zadnych cech
    >> (no chyba, ze na podstawie osobnego rozporządzenia).
    >
    > Bo ciągle kurwa szukasz domków a nie ludzi. Nie dla domków stawia się
    > D-42 ale dla wzmoĹźonego ruchu pieszych.

    Czyli może być w srodku lasu, a nawet pola, albo 100m przed przejsciem
    :-)

    Tylko koledzy cytowali, ze to w związku z zabudową powinno być.

    Można go też ustawic w celu zwiększenia wpływu z mandatów ... bo już
    coś czytam, ze wracają pomysły powrotu FR do SG :-)

    Tak czy inaczej, chodzi mi o to, Ĺźe w terenie wyraĹşnie zabudowanym,
    jeśli sie pogubię z końcem terenu zabudowanego, to raczej w bezpieczną
    stronę.
    A w innych przypadkach ... rĂłznie moĹźe byc.

    J.


  • 105. Data: 2024-11-19 14:11:47
    Temat: Re: Jebane kurwa, kurwy.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 19 Nov 2024 12:20:20 +0100, Pixel®🇵🇱 wrote:
    > W dniu 12.11.2024 o 23:22, Pixel®🇵🇱 pisze:
    >> Jadę. Ograniczenie 70kmh...jadę 70kmh. Znak 50kmh, zdejmuję nogę z gazu,
    >> hamując silnikiem a tam kurwa RADAR w odległości 100m od znaku i jebie
    >> mnie na 61km/h.
    >>
    >> 100zł 2 pkt. Kurwa. Jakby to ograniczenie postawili 50 wcześniej to nic
    >> by się nie stało, bo bym "naturalnie" zwolnił zamiast jebać po hamcach.
    >>
    >> Skurwysyny. W chuj zagrożenie spowodowałem. Jebać ITD.
    >>
    >> BTW 2 lata temu było tam 60 a nie 50.
    >>
    >> Musiałem się wyżalić...a takie czyste konto miałem :/
    >>
    >> Piszę to jako przestrogę, bo ITD/Kurwy, podnieśli poprzeczkę na
    >> radarach. Jeszcze do niedawna była tolerancja +15 teraz brakuje im kasy
    >> więc kombinują.
    >
    > Akurat coś ciekawego wpadło mi teraz w oczy:
    > ----------------------------------------------------
    --------------------------
    > "O czym więc warto pamiętać?
    > Jeśli Wasze przekroczenie wynosi X km/h, to mandat należy nałożyć za
    > prędkość o 3 km/h niższą, bo tak mówi rozporządzenie ministra. Nieprawdą
    > jest, co twierdzi GITD, że tolerancje pomiarowe obowiązują tylko w
    > momencie homologacji urządzenia, a znikają gdy samo to urządzenie jest
    > już normalnie użytkowane. Wyrok sądu to potwierdza, ale w Polsce nie ma
    > precedensów, więc każdy obwiniony będzie musiał przejść całą tę drogę
    > sam. Trzeba pilnować czasu odpowiedzi na pisma, przygotować się na to że
    > wyrok w trybie nakazowym będzie dla nas niekorzystny, i złożyć od niego
    > sprzeciw. Tu jest link do rozporządzenia na które trzeba się powołać
    > (art. 21) i można liczyć na niższy mandat. Proponuję jeszcze przy
    > sprzeciwie dodać wniosek do sądu o obciążenie kosztami strony przegranej."
    >
    > Całość tutaj:
    > https://autoblog.spidersweb.pl/o-tym-jak-wygralismy-
    z-gitd-tolerancja-pomiaru
    >
    > Czyli mógłbym zapłacić 150zł za sprawę w sądzie, lub obciążyć GITD ale
    > punktów by nie było, podobnie jak mandatu :)

    Przy czym tak - normalnie jest tylko mandat niĹźszy i punktĂłw mniej,
    ale przy stacjonarnym FR i takim 61/50, to może zahaczać o ustawową
    niekaralność.

    Wiec może warto spytać o dopuszczalny błąd radaru i papiery :-)

    J.


  • 106. Data: 2024-11-19 17:51:23
    Temat: Re: Jebane kurwa, kurwy.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.11.2024 o 14:07, J.F pisze:

    >> Bo ciągle kurwa szukasz domków a nie ludzi. Nie dla domków stawia się
    >> D-42 ale dla wzmożonego ruchu pieszych.
    >
    > Czyli może być w srodku lasu, a nawet pola, albo 100m przed przejsciem
    > :-)

    Może jak widać, tylko mu nie wolno. Jest to jednoznacznie określone w
    rozporządzeniu że znak ten powinien być związany z zabudową bezpośrednio
    występującą przy drodze.

    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!


  • 107. Data: 2024-11-19 20:08:05
    Temat: Re: Jebane kurwa, kurwy.
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.11.2024 o 14:11, J.F pisze:
    > On Tue, 19 Nov 2024 12:20:20 +0100, Pixel(R)???????????? wrote:
    >> W dniu 12.11.2024 o 23:22, Pixel(R)???????????? pisze:
    >>> Jadę. Ograniczenie 70kmh...jadę 70kmh. Znak 50kmh, zdejmuję nogę z gazu,
    >>> hamując silnikiem a tam kurwa RADAR w odległości 100m od znaku i jebie
    >>> mnie na 61km/h.
    >>>
    >>> 100zł 2 pkt. Kurwa. Jakby to ograniczenie postawili 50 wcześniej to nic
    >>> by się nie stało, bo bym "naturalnie" zwolnił zamiast jebać po hamcach.
    >>>
    >>> Skurwysyny. W chuj zagrożenie spowodowałem. Jebać ITD.
    >>>
    >>> BTW 2 lata temu było tam 60 a nie 50.
    >>>
    >>> Musiałem się wyżalić...a takie czyste konto miałem :/
    >>>
    >>> Piszę to jako przestrogę, bo ITD/Kurwy, podnieśli poprzeczkę na
    >>> radarach. Jeszcze do niedawna była tolerancja +15 teraz brakuje im kasy
    >>> więc kombinują.
    >>
    >> Akurat coś ciekawego wpadło mi teraz w oczy:
    >> ----------------------------------------------------
    --------------------------
    >> "O czym więc warto pamiętać?
    >> Jeśli Wasze przekroczenie wynosi X km/h, to mandat należy nałożyć za
    >> prędkość o 3 km/h niższą, bo tak mówi rozporządzenie ministra. Nieprawdą
    >> jest, co twierdzi GITD, że tolerancje pomiarowe obowiązują tylko w
    >> momencie homologacji urządzenia, a znikają gdy samo to urządzenie jest
    >> już normalnie użytkowane. Wyrok sądu to potwierdza, ale w Polsce nie ma
    >> precedensów, więc każdy obwiniony będzie musiał przejść całą tę drogę
    >> sam. Trzeba pilnować czasu odpowiedzi na pisma, przygotować się na to że
    >> wyrok w trybie nakazowym będzie dla nas niekorzystny, i złożyć od niego
    >> sprzeciw. Tu jest link do rozporządzenia na które trzeba się powołać
    >> (art. 21) i można liczyć na niższy mandat. Proponuję jeszcze przy
    >> sprzeciwie dodać wniosek do sądu o obciążenie kosztami strony przegranej."
    >>
    >> Całość tutaj:
    >> https://autoblog.spidersweb.pl/o-tym-jak-wygralismy-
    z-gitd-tolerancja-pomiaru
    >>
    >> Czyli mógłbym zapłacić 150zł za sprawę w sądzie, lub obciążyć GITD ale
    >> punktów by nie było, podobnie jak mandatu :)
    >
    > Przy czym tak - normalnie jest tylko mandat niższy i punktów mniej,
    > ale przy stacjonarnym FR i takim 61/50, to może zahaczać o ustawową
    > niekaralność.
    >
    > Wiec może warto spytać o dopuszczalny błąd radaru i papiery :-)
    >
    Źle przeczytałeś. Na błąd mają wyjebane, dokąd sprawa oprze się o sąd.


    --
    Pixel(R)??


  • 108. Data: 2024-11-19 22:39:10
    Temat: Re: Jebane kurwa, kurwy.
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.11.2024 o 17:51, Shrek pisze:

    >>> Bo ciągle kurwa szukasz domków a nie ludzi. Nie dla domków stawia się
    >>> D-42 ale dla wzmożonego ruchu pieszych.
    >>
    >> Czyli może być w srodku lasu, a nawet pola, albo 100m przed przejsciem
    >> :-)
    >
    > Może jak widać, tylko mu nie wolno. Jest to jednoznacznie określone w
    > rozporządzeniu że znak ten powinien być związany z zabudową bezpośrednio
    > występującą przy drodze.
    >
    Co prawda nie spotkałem stadionu w środku lasu, przy drodze i nie wiem
    czy liczyć to jako budynek ale spokojnie mógłby tam stać D-42 nawet
    jeśli byłby jeden budynek/szatnia. Tak generalnie, to daaawno temu D-42
    tak rozkminiałem, że teren MUSI być zabudowany...teraz uważam inaczej.
    Na dodatek w "mieście" gdzie panuje "strefa" tego znaku, widuję
    ograniczenia do 90km/h w tej strefie, która nie została odwołana. Należy
    to traktować jako PODNIESIENIE dopuszczalnej prędkości.

    Po prostu, D-42 jest ograniczeniem prędkości i tak to traktuję,
    spodziewając się stada pieszych, rowerzystów i innych atrakcji,
    wbiegających pod koła. Budynków nie wyglądam bo nie są mi do niczego
    potrzebne z zasadność znaku? Nie spotkałem tego, żeby D-42 był
    postawiony bez sensu.

    --
    Pixel(R)??


  • 109. Data: 2024-11-19 22:53:23
    Temat: Re: Jebane kurwa, kurwy.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.11.2024 o 22:39, Pixel(R)?? pisze:

    > Tak generalnie, to daaawno temu D-42
    > tak rozkminiałem, że teren MUSI być zabudowany...teraz uważam inaczej.

    Nie ma co rozkminiać - stoi napisane w rozporządzeniu.

    > Na dodatek w "mieście" gdzie panuje "strefa" tego znaku, widuję
    > ograniczenia do 90km/h w tej strefie, która nie została odwołana.

    Gdzieś zostaje odwołana - a jak nie, no to nie.

    > Należy
    > to traktować jako PODNIESIENIE dopuszczalnej prędkości.

    Dość oczywiste.

    > Po prostu, D-42 jest ograniczeniem prędkości i tak to traktuję,

    NIe - jest między innymi ograniczeinem prędkości.


    > Nie spotkałem tego, żeby D-42 był
    > postawiony bez sensu.

    Spotkałeś się - linka dostałeś.

    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!


  • 110. Data: 2024-11-19 23:02:20
    Temat: Re: Jebane kurwa, kurwy.
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.11.2024 o 22:53, Shrek pisze:

    >> Nie spotkałem tego, żeby D-42 był postawiony bez sensu.
    >
    > Spotkałeś się - linka dostałeś.
    >
    Kurwa. Napiszę do nich i niech podają uzasadnienie :D...ja je w sumie
    znalazłem...Ty widzisz LAS ale z lotu, kurwa ptaka widać inaczej :)

    --
    Pixel(R)??

strony : 1 ... 10 . [ 11 ] . 12 ... 15


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: