  • 11. Data: 2011-04-10 12:48:56
    Temat: Re: Janko Muzykancie, co jest?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Gil wrote:

    > Wpadłem na stronkę.
    > Zamieszczone fotografie są starannie dobrane i po prostu niezwykle
    > ciekawe. Nie chcę tu nikomu schlebiać ale jest tu już kawałek
    > wspaniałej a nawet wybitnej fotografii.
    > Jakbyś był Żydem z NYC to byś był znany na całym świecie.

    głupi stereotyp...

  • 12. Data: 2011-04-11 19:50:28
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > głupi stereotyp...

    Czego przykładem są np. wytwórnie filmowe w Hollywood.

  • 13. Data: 2011-04-11 20:08:28
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 11, 3:50 pm, "Gil" <g...@o...pl> wrote:

    > Czego przyk adem s np. wytw rnie filmowe w Hollywood.
    ... znajdujace sie w NYC.

  • 14. Data: 2011-04-11 20:28:10
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > ... znajdujace sie w NYC.

    Masz zupełną racje, tylko mało kto o tym wie.
    Dużo bym dał aby teraz przespacerować się z Battery Park do Bronx jak parę lat
    temu było mi to dane. Zawsze będę tęsknił za tym nadzwyczajnym miastem.
    Tu mamy hurtownie, złe psy, markety, bloki, głupie filmy, płoty co parę metrów
    i trochę swobody o ile ktos sobie ją wygospodaruje. Polska dryfuje w kraj w
    którym się nie chce mieszkać.

  • 15. Data: 2011-04-11 20:42:08
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > , płoty co parę metrów
    > i trochę swobody o ile ktos sobie ją wygospodaruje. Polska dryfuje w kraj w

    Polska już dodryfowałą tam gdzie cały świat czyli w do jego zmniejszenia. Przy
    odrobinie chęci możesz dowiedzieć się dokładnie to czego chcesz. Polska nie
    jest zamkniętym rewirem wbrew niektórym ludziom, którzy usilnie taką chcieliby
    ją widzieć. Filmy oglądasz takie jakie uznasz za dobre i domyślam się, że o
    tych najlepszych w NYC wiedzą tylko nieliczni. Jak i na całym świecie.

    marek

  • 16. Data: 2011-04-11 20:52:55
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 11, 4:28 pm, "Gil" <g...@o...pl> wrote:

> [...]
    > i trochę swobody o ile ktos sobie ją wygospodaruje. Polska dryfuje w kraj w

    22 lata temu mieszkalem chwile w NYC.
    To miasto dla mnie nie nadaje sie do mieszkania.
    Jednak zawsze kiedy jade do "miasta" i mam troche czasu, to z wielka
    przyjemnoscia przejezdzam Broadway'em lub spaceruje po dolnym
    Manhattanie.
    Najlepiej jednak Manhattan wyglada spoza wody, z tarasu nad BQE, z
    Hoboken lub Jersej City.
    Co jakis czas dunduje sobie i znajomym rejs wokol Manhattany.
    Duzo przyjemnosci dla oczu.

  • 17. Data: 2011-04-16 12:56:38
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Co jakis czas dunduje sobie i znajomym rejs wokol Manhattany.
    > Duzo przyjemnosci dla oczu.

    Nie boisz się tsunami?
    ;-)

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 18. Data: 2011-05-09 18:17:39
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > głupi stereotyp...

    No bo wiadomo, ze nie wystarczy byc zydem,
    trzeba byc jeszcze niezameznym ;)