  • 1. Data: 2011-07-09 23:01:47
    Temat: Jakość obsługi w ASO
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Znajomy oddał auto do naprawy blacharsko-lakierniczej do ASO, małolat chyba
    po blancie wyjechał mu z podporządkowanej. Po gwałtownym hamowaniu straty
    udało sie zminimalizować, ale do wymiany maska, błotnik, zderzak i
    reflektor. Naprawa bezgotówkowa, małolat był ubezpieczony, ASO nawet dość
    sprawienie się uwinęło, tj. po niecałych trzech tygodniach dostał auto po
    naprawie. Wygląda ładnie, lakier OK., spasowane poprawnie. Ale... po kilku
    kilometrach usłyszał dziwne stuki. Zatrzymał się i okazało sie, że matoły
    nie dokręcili kół...

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 2. Data: 2011-07-09 23:12:04
    Temat: Re: Jakość obsługi w ASO
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-07-09 23:01, Yogi(n) pisze:
> [...]
    > Ale... po kilku kilometrach usłyszał dziwne stuki. Zatrzymał się i
    > okazało sie, że matoły nie dokręcili kół...

    dokręcili za lekko, jakby mu nie dokręcili to by z warsztatu nie wyjechał

  • 3. Data: 2011-07-09 23:16:53
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > dokręcili za lekko, jakby mu nie dokręcili to by z warsztatu nie wyjechał
    Nie *dokręcili*, śruby dały się odkręcić palcami. Zatem *przykręcili*
    palcami a nie *dokręcili* kluczem.

  • 4. Data: 2011-07-09 23:21:57
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-07-09 23:16, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie *dokręcili*, śruby dały się odkręcić palcami. Zatem *przykręcili*
    > palcami a nie *dokręcili* kluczem.

    no bywa bywa, mi kiedyś pan szanowny mechanik zapomniał jednej śruby od
    wahacza dokręcić , to jest masakra :)

  • 5. Data: 2011-07-09 23:25:20
    Od: "Paweł W." <p...@w...onet.pl>

    > kilometrach usłyszał dziwne stuki. Zatrzymał się i okazało sie, że matoły
    > nie dokręcili kół...

    I co z tym zrobił?

    p.

  • 6. Data: 2011-07-09 23:25:21
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2011-07-09 23:01, Yogi(n) pisze:

    > nic

    A wiesz, jak powinien wyglądać Twój wspaniały news? Nie? To Ci powiem:

    W warsztacie NAZWA, w mieście MIASTO, który jest ASO marki MARKA, po
    naprawie blacharsko-lakierniczej okazało się, że pracownicy wykonujący
    naprawę nie dokręcili nakrętek|śrub w kołach, i te się po kilku
    kilometrach odkręciły. Nie polecam korzystania z ASO NAZWA MARKA w
    MIASTO, bo grozi to śmiercią lub kalectwem.

    To, co napisałeś, to jest wodolejstwo starej baby w maglu, na które w
    ogóle szkoda pasma w sieci...

    --
    notveryoldman

  • 7. Data: 2011-07-09 23:52:28
    Od: PH <p...@...ustach.pl>

    W dniu 2011-07-09 23:25, notveryoldman pisze:
    > To, co napisałeś, to jest wodolejstwo starej baby w maglu, na które w
    > ogóle szkoda pasma w sieci...

    Przeczytaj sobie losowy post np. z pl.pregierz tego oszołoma.

  • 8. Data: 2011-07-10 00:34:48
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Olo" wrote:
    > no bywa bywa, mi kiedyś pan szanowny mechanik zapomniał jednej śruby od wahacza
    dokręcić
    > , to jest masakra :)

    Mnie kiedyś przy okazji wymiany tulei tylnej belki kazali się autem przejechać
    przed ustawianiem geometrii, przejechałem z 50 metrów w obie strony, wróciłem
    i zapytałem co tak z tyłu napier...a. Odpowiedzieli, że belki do budy nie przykręcili
    i to w dodatku celowo, "żeby się ułożyło". Auć.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 9. Data: 2011-07-10 00:43:24
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-09, notveryoldman <n...@g...pl> wrote:

> [...]
    > kilometrach odkręciły. Nie polecam korzystania z ASO NAZWA MARKA w
    > MIASTO, bo grozi to śmiercią lub kalectwem.

    Też tak uważam.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 10. Data: 2011-07-10 13:25:01
    Od: "Armit" <A...@b...pl>

    > Przeczytaj sobie losowy post np. z pl.pregierz tego oszołoma.

    nie wymagaj od koliny za wiele

    Janiana