  • 11. Data: 2012-04-01 22:43:16
    Temat: Re: Jakieś nowe telefony w Play
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Waldek Godel" napisał:

    > Ale na tej liście są same stare telefony z wyprzedaży magazynowych.
    > Niektóre jest już wręcz ciężko kupić poza Bolandą. Niektóre z nich mają
    > następców, które są już na wyprzedażach, bo już mają swoich następców.

    "Stare" jest pojęciem mocno względnym, zwłaszcza u nas. Tym niemniej z tzw.
    ostrożności procesowej przytoczyłem tę listę nie wątkopodawcy (który sadzi
    się na SGS2 - 700 PLN w tej taryfie), tylko ToMaszowi w odpowiedzi na jego
    dość precyzyjne pytanie.

    > Nie wspominając, że mało który z nich jest warty 1000 zł

    Ceneo twierdziło coś wręcz przeciwnego ;->

    JoteR

  • 12. Data: 2012-04-01 22:51:37
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 01.04.2012 21:31, JoteR pisze:

    > Skąd taka informacja?
    z cenników. tylko sim w 90% przypadków masz 50% kwoty abo

    > Zresztą bardzo żenująca dla prepaidziarzy, bo
    > wynika z niej, że koszt minuty w takim abonamencie wynosi ~ 6 groszy,
    około 10, ale jak wygadadz do ostatniej sekundy, a mnie się to nigdy
    jeszcze nie udało.
    > nie licząc nielimitowanych do PiS,
    fajnie brzmi.

    (...)
    i ja i Ty pojechaliśmy ze czerstwymi słuchawkami, ale tu chodzi tylko o
    przykład jak facet ma to policzyć

    > Mhm... chciałeś napisać "jak nowe", w dodatku z blokadą na wiadomą sieć.
    nowy defy plus 888zł z VAT odbiór w gdańsku/wrocławiu/bytomiu - czy
    jakoś tak dzisiaj czytałem. tak trochę choruję na "odporny" model ale
    ten chyba nie jest wart tej kasy.
    ToMasz

  • 13. Data: 2012-04-04 00:20:45
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-01 19:36, Dylon pisze:

    > Play chyba na telefonach chce zarobić z 50% względem cen sklepowych :)
    >
    > Zobacz na promocje dla przedłużających abonament bez telefonu, policz,
    > zamów, a telefon kup sobie niebrandowany - jaki nie weźmiesz i tak
    > będziesz miał dużo taniej :)

    Ja kupiłam sobie taki:
    http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/samsung-st
    ar-ii-duoz-gt-c6712.bhtml?from=ceneo#opis

    Mam abonament w Play za 19 zł, a w Orange za 39 zł (plus 5 zł. na
    internet) i telefonik łączy i odbiera sms-y niezależnie która z tych
    sieci jest wybrana.

    --
    animka

  • 14. Data: 2012-04-04 13:39:15
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-04-04 00:20, Animka pisze:

> [...]
    >

    > Mam abonament w Play za 19 zł, a w Orange za 39 zł (plus 5 zł. na
    > internet) i telefonik łączy i odbiera sms-y niezależnie która z tych

    A jest to w jakiś sposób zaznaczone na wyświetlaczu? No i jakie zabiegi
    trzeba wykonać żeby odpowiedzieć na sms-a z odpowiedniej karty?

  • 15. Data: 2012-04-04 19:34:50
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-04 13:39, jadryś pisze:

    ar-ii-duoz-gt-c6712.bhtml?from=ceneo#opis

    > A jest to w jakiś sposób zaznaczone na wyświetlaczu? No i jakie zabiegi
    > trzeba wykonać żeby odpowiedzieć na sms-a z odpowiedniej karty?

    Z boku telefonu jest przełącznik. Zresztą możesz odpowiadać z jakiej
    karty chcesz, np. tej która jest w danej chwili aktywna.

    --
    animka