eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJakie sprzęgło? › Jakie sprzęgło?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    2.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Jakie sprzęgło?
    Date: Sun, 18 Oct 2015 12:13:59 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 31
    Message-ID: <562370ef$0$668$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.4.96.83
    X-Trace: 1445163248 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 668 83.4.96.83:56750
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570506
    [ ukryj nagłówki ]

    W aucie żony posypało się sprzęgło przy relatywnie niewielkim przebiegu
    (60 tys.). Oryginał kosztuje 1200 PLN, ale posypał się właśnie oryginał.
    Wśród zamienników występują:
    - sachs
    - valeo
    - luk
    - blue print
    - borg&beck
    - exedy
    oraz jakiś dziwne chińskie nazwy, których w życiu wcześniej nie
    spotkałem.

    Nie mam w tym zakresie żadnego doświadczenia, ponieważ tylko raz
    wymieniałem sprzęgło (na sachsa), a auto sprzedałem po ok. 20 tys od
    wymiany, więc nie wiem, ile wytrzymało. Ceny tych zamienników kształtują
    się w przedziale od 400 do 1800 PLN (mowa o komplecie, bo nie ma sensu
    po zrzuceniu sprzęgła wymieniać np. tylko łożyska, robocizna i tak
    wyjdzie najdrożej) - podpowiedzcie, czy wszystkie te firmy robią
    dokładnie to samo, czy też warto wybrać konkretną - i jeśli tak, to
    którą.
    Albo której definitywnie nie wybierać.
    Nie chodzi o druciarskie oszczędności, ale po prostu o to, żeby nie
    przepłacać, jeśli to to samo. Po odrzuceniu najtańszych i najdroższych
    zostają takie z przedziału 600-1200 PLN (w takim wypadku najdroższy jest
    oryginał). Auto to mini cooper R50, w wersji fabrycznej, bez żadnych
    tuningów, zatem nie potrzebuje pseudosportowych wynalazków. Priorytet -
    jak najdłuższy "spokój" z kolejnymi wymianami, ergo - trwałość.

    --
    Yogi(n)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: