  • 61. Data: 2010-12-25 22:30:11
    Temat: Re: Jakie narzędzia wozicie w samochodzie ?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-25 22:12, Seba pisze:

    > W Mondeo MK III do wymiany żarówek wyciąga się całą lampę - ale robi się to bez
    użycia narzędzi (IMO bardzo fajnie jest to rozwiązane - wszystko robi się czysto,
    szybko i skutecznie).

    W Mk II w sumie też nie było źle, chociaż potrzebny był AFAIR śrubokręt.

    Z rozrzewnieniem można powspominać te czasy kiedy konieczność odkręcenia
    trzech śrubek, wyjęcia grilla i lampy opowiadało się prawie jak
    science-fiction "pół przodu trzeba rozebrać żeby żarówkę wymienić".

    Teraz to się dopiero porobiło.

    Zmieni się to jak już raz wkurzeni klienci niemożnością wymiany żarówki
    na stacji benzynowej zaczną o to pytać u dealerów.

  • 62. Data: 2010-12-25 23:55:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Filip KK" <n...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > - odmrażacz do szyb, skrobaczka, miotełka
    > - dobre kable rozruchowe do akumulatora
    > - klucz do koła, podnośnik ręczny, koło zapasowe
    > - zestaw żarówek (+ klucze odpowiednie do wymiany żarówek, jeśli trzeba)
    > - ręczniki papierowe, benzynka ekstrakcyjna
    > - dobrą taśmę izolacyjną
    > - trytytki
    > - płyn chłodniczy, do spryskiwacza szyb i reflektorów
    >
    > Coś pominąłem?
    >

    > Jeśli chodzi o zestaw podstawowych narzędzi, to nie jest potrzebny*, bo w
    > _każdym_BMW_ jest taki zestaw. U mnie znajduje się w tylnej klapie.

    Po co Ci w ogóle cokolwiek w BMW? Przecież to auto jest niezawodne? :-)

    p.s. co to są trytytki?

  • 63. Data: 2010-12-26 00:29:24
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-25 23:55, Pszemol pisze:
    > "Filip KK" <n...@n...pl> wrote in message

    > Po co Ci w ogóle cokolwiek w BMW? Przecież to auto jest niezawodne? :-)

    Nie udało Ci się. Bo jest dokładnie tak jak piszesz, jeszcze nigdy zimą
    moje BMW mnie nie zawiodło. Za to Ople, Rene, Citroeny i inne badziewia
    już widziałem na ulicach zimą z otwartą maską...

    > p.s. co to są trytytki?

    Google wyłączyli? Aaa, wyłączyli...

  • 64. Data: 2010-12-26 00:41:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ramzes" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie
    > Jakie narzędzia wozicie w samochodzie?
    > Co warto mieć w bagażniku ?

    Saperke, szufle do sniegu, worek piasku, lancuchy, piwor, termos,
    linke holownicza, kable, no i ladowarke do telefonu i ksiazke
    telefoniczna :-)

    J.

  • 65. Data: 2010-12-26 02:29:35
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 24 Dec 2010 19:11:44 +0100, kamil d napisał(a):

    > instrukcją auta (3 obrazki). Duże wrażenie zrobił na mnie stopień
    > przemyślenia tego rozwiązania bo z obiegowych opinii wynika, że we
    > francuzie to żarówki wymienia się w serwisie.

    "Przemyślenie" to byłoby ostatnie określenie, jakiego bym tu użył...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 66. Data: 2010-12-26 02:40:06
    Temat: Re: Jakie narz?dzia wozicie w samochodzie ?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-24 14:10, Ramzes pisze:
    > Jak w temacie
    > Jakie narz?dzia wozicie w samochodzie?
    > Co warto mie? w baga?niku ?
    > Dzi?ki i pozdrawiam
    > Magda

    Flaszka, trochę trawki, dwie fifki i dużo gumek.
    :D

    p.s. przejechałem 1200 km w 11 godzin po tej syberii i mam głupawkę..

  • 67. Data: 2010-12-26 02:44:48
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 24 Dec 2010 14:10:30 +0100, Ramzes napisał(a):

    > Jak w temacie
    > Jakie narzędzia wozicie w samochodzie?

    - Rozmrażacz (zimą)
    - Szczotkę (do śniegu i piachu)
    - Butelkę wody
    - Saperkę (solidną - taką, co drzewo zetniesz)
    - Przejściówkę 12V-USB (przydaje się zaskakujaco często)
    - Kamizelkę odblaskową
    - Mapę drogową

    > Co warto mieć w bagażniku ?

    - Skrzyneczkę podstawowych narzędzi: młotek, śrubokręt z zestawem
    końcówek, szczypce, trytytki, nóż, szeroka mocna taśma izolacyjna, smar
    silikonowy
    - Zapasową żarówkę H7 i do migaczy
    - Uniwersalny zasilacz
    - Płachtę impregnowanego brezentu
    - Pompkę nożną do opon
    - Linkę holowniczą
    - Rękawice
    - Dwie rolki papieru
    - Jakieś ścierki
    - Kanister i parę litrów paliwa
    - Koło zapasowe z kluczem i podnośnikiem
    - Piankę do kół (chyba straciła ważność)

    W zasadzie wszystko poza skrzynką i kanistrem jest poupychane po schowkach
    i zamakarkach. Saperka zawsze pod tylnym siedzeniem. W razie czego pewnie
    skuteczniejsza od pałki ;-)

    I przypomnieliście mi, że od dwóch lat kupuję latarkę. Miałem jakiś
    wynalazek na ogniwach NiCd, ale był beznadziejny - charakterystyka
    napięciowa była niestety typowa dla tych ogniw. Jasno, jasno, dup - ciemno.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 68. Data: 2010-12-26 02:52:50
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-26 02:40, megrims pisze:

    > p.s. przejechałem 1200 km w 11 godzin po tej syberii i mam głupawkę..

    ... I się obudziłeś.

  • 69. Data: 2010-12-26 03:03:45
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-26 02:52, Filip KK pisze:

    > ... I się obudziłeś.
    Północne włochy były ok.
    Brenner - miejscami lodowisko.
    Obwodnica Monachium - nie za fajnie i jak zawsze duży ruch.
    Od ingolstadt do dreieck spreau - było OK.
    Ale nasza RP? tragedia.

  • 70. Data: 2010-12-26 03:21:37
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > ... I się obudziłeś.

    no dobra. precyzyjniej, to 1092 km w 10 godzin i 51 minut

    http://img213.imageshack.us/i/trasas.jpg/