  • 71. Data: 2010-12-26 03:32:27
    Temat: Re: Jakie narz?dzia wozicie w samochodzie ?
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-26 03:21, megrims pisze:

    > no dobra. precyzyjniej, to 1092 km w 10 godzin i 51 minut
    >
    > http://img213.imageshack.us/i/trasas.jpg/

    W tym czas postoju: 16h i 15m.
    Więc nie pieprz głupot, że jechałeś 11 godzin 1100km.

  • 72. Data: 2010-12-26 03:33:23
    Temat: Re: Jakie narzędzia wozicie w samochodzie ?
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-26 02:29, Borys Pogoreło pisze:

    > "Przemyślenie" to byłoby ostatnie określenie, jakiego bym tu użył...

    A ja jako pierwsze.

  • 73. Data: 2010-12-26 05:49:35
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 26 Dec 2010 03:33:23 +0100, Filip KK napisał(a):

    > A ja jako pierwsze.

    To boję się zapytać jak to wygląda w innych francuzach. Choć w sumie po
    przykładzie Laguny z dostępem przez nadkole takie proste wymontowanie
    całego reflektora musi się wydawać przemyślane ;-)

    W moim aucie się odkręca dekielek, ale ja to truskawki cukrem...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 74. Data: 2010-12-26 08:51:38
    Od: Grzegorz <g...@g...com>

    On 24 Gru, 14:10, "Ramzes" <j...@g...pl> wrote:
    > Jak w temacie
    > Jakie narz dzia wozicie w samochodzie?
    > Co warto mie w baga niku ?
    > Dzi ki i pozdrawiam
    > Magda

    Podnośnik, klucz do kół, ręczniki papierowe i jakiegoś Clina do szyb.

  • 75. Data: 2010-12-26 10:20:59
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-26 03:32, Filip KK pisze:

    > W tym czas postoju: 16h i 15m.
    ha ha ha ha..
    Spójrz na wykres. Auto zostało zapalone na chwile rano.
    Wg wykresu wyjechało około 14:45 a przed 2 było w RP więc ty przestań
    pieprzyć głupoty. Może za dużo piłeś w te święta.

  • 76. Data: 2010-12-26 10:26:04
    Od: PiteR <e...@z...pl>

    na ** p.m.s ** Ramzes pisze tak:

    > Jakie narzędzia wozicie w samochodzie?

    drabinę aluminową, dwie fleksy, lutownicę, opalarkę, dwie wiertarki SDS
    i zwykłą, zestaw kluczy do szafek elektrycznych, łom do podważania
    drzwiczek i włazów, krzesełko plastikowe i radyjko w przedłużaczu ;)

    > Co warto mieć w bagażniku ?

    bańkę na paliwo i 10 litrów płynu do chlodnicy (latem może być żywiec
    niegazowany xxl ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 77. Data: 2010-12-26 10:52:46
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2010-12-25 11:58, Krzysztof 45 pisze:

    > No, ale u mnie nie ma metra ;)
    >
    > W domu też jest. Dwa pomiary nie zaszkodzą :-D

    A tak na poważnie - w instrukcji od mojego jest napisane, żeby nie
    trzymać alkomatu w schowku - zmiany temp mu ponoć szkodzą.

    Shrek.

  • 78. Data: 2010-12-26 11:07:43
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-26 00:29, Filip KK pisze:
    > Za to Ople, Rene, Citroeny i inne badziewia
    > już widziałem na ulicach zimą z otwartą maską...

    Znaczy, ze plyn do spryskiwaczy wlewali?

  • 79. Data: 2010-12-26 11:10:53
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl>

> [...]
    > drzwi, stwierdzilem, ze taniej i lepiej kupic uzywane niz klepac i
    > lakierowac te, zgodzilem sie na te sume i za 2 dni kasa byla na moim
    > koncie. Zastrzegli sobie prawo wyslania rzeczoznawcy, ale jak dotad nikt
    > sie nie pojawil, chyba do nich zadzwonie, czy chca te stare drzwi ogladac,
    > bo bym je wywalil.
    > Tak wiec da sie, ja jestem zadowolony i bardzo pozytywnie zaskoczony,
    > wszystko milo, szybko, bez ciagania po sadach, bez kretactwa jak z PZU,
    > bez zbednych formalnosci, przyslali tylko pismo, zeby im wyslac skan

    Bo zrobiłeś jak oni chcieli. A chodzi o to, by było dobrze nawet jak nie
    chcesz.

  • 80. Data: 2010-12-26 11:18:02
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>

    > Jeżeli chodzi o naprawy pod chmurką i legendarną "nienaprawialność", to
    > problemem zazwyczaj jest diagnostyka.
    > Bez laptopa i interfejsu raczej nie zgadnie się o co chodzi.
    > Natomiast jak już to się wie co padło, to zazwyczaj nie są to rzeczy
    > niemożliwe do połatania na drodze podstawowymi narzędziami.

    Przeczytaj sobie listę błędów tej swojej Vectry, które to błędy można
    zresztą odczytać bez laptopa, i obok każdego wypisz zestaw potrzebnych
    części i narzędzi.