  • 11. Data: 2010-07-07 20:16:32
    Temat: Re: Jakie małe autko z przyzwoitą automatyczną skrzynią biegów ?
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    news:i11e10.5t4.0@poczta.onet.pl...

    > Infiniti G35? Lexus IS250 lub IS350?

    Mialo byc male. Chociaz te lexusy na 4,5m dlugosci maja BARDZO malo miejsca
    na tylnych siedzeniach.

  • 12. Data: 2010-07-07 20:49:30
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    VW Polo + skrzynia DSG

  • 13. Data: 2010-07-07 20:57:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message

    > Mialo byc male.

    No to są przecież małe auta. Ale są fajne autka, dlatego poleciłem...

    Jak myślę o dużym aucie to mam na myśli Lexus GS, Acura TL,
    Audi A6/A8, BMW 7xx itp

    > Chociaz te lexusy na 4,5m dlugosci maja BARDZO malo miejsca na tylnych
    > siedzeniach.

    Z przodu też mają dużo mniej miejsca niż np. Audi A6/A8 lub Acura TL.
    Dlatego dla mnie są to właśnie małe auta. W G35 jest nawet więcej
    miejsca z przodu niż w tym IS.

  • 14. Data: 2010-07-07 21:21:25
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    > Z przodu też mają dużo mniej miejsca niż np. Audi A6/A8 lub Acura TL.
    > Dlatego dla mnie są to właśnie małe auta. W G35 jest nawet więcej
    > miejsca z przodu niż w tym IS.

    Jednak wydaje mi sie, ze jak kolega pisal "male auto do miasta", to chodzilo
    mu raczej o takie <4m dlugosci ;)
    I znowu troche zejdziemy z tematu...
    Co do miejsca z przodu, to nie jest tak zle. Trzeba troche czasu jedynie
    zeby dobrze ustawic pozycje. I nie wyobrazam sobie wersji bez elektrycznie
    regulowanej kierownicy - gdyby nie podnosila sie ona przy wylaczaniu auta,
    to byloby trudno wysiasc i wsiasc. Fenomenem jest to, ze przy dobrze
    ustawionym fotelu, jest wygodnie dla mnie (1,75m) i dla osob, ktore maja
    1,6m-1,9m. Nie wiem jak to sie dzieje, ale testowalismy i kazdy ma wtedy
    idealna pozycje.
    Z tylu jest bardzo duzo miejsca i mega wygodnie sie siedzi (lezy) po
    przysunieciu przednich foteli na maxa. Ostatnio z nudow ogladalem film na
    tylnej kanapie w aucie (na parkingu of kors) - fotele odsuniete, laptop
    podpiety do systemu audio i polozony na podramienniku. Lepiej niz w kinie ;)

    A tak w ogole, to znalazlem wlasnie swietny filmik:
    http://www.youtube.com/watch?v=MLHWgAmx3Iw
    co tu sie moglo stac?

  • 15. Data: 2010-07-07 21:24:34
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    > Z przodu też mają dużo mniej miejsca niż np. Audi A6/A8 lub Acura TL.
    > Dlatego dla mnie są to właśnie małe auta. W G35 jest nawet więcej
    > miejsca z przodu niż w tym IS.

    najwiecej miejsca z aut ktorymi jezdzilem (a bylo ich sporo)
    to pod wzgledem miejsca jest w nowej skodzie superb
    (wiecej niz w A8 bmw7) tak samo jak w ichniejszych wersjach LONG :-)

    5249 (20100703) __________

  • 16. Data: 2010-07-07 21:38:22
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    > VW Polo + skrzynia DSG

    albo fabia 1,2 TSI + dsg...
    nie wiem jak np. focus z powershift

    ja bym nie bral niczego innego niz DSG... wszystko inne moze sie schowac
    (choc nie jezdzilem zadna inna dwusprzeglowa skrzynia... poza automatem w
    lexusie IS-F...)
    ale prywatnie jezdze Borą 2.0 z 4 biegowym klasycznym automatem i naprawde
    jak moge pojezdzic czyms
    z DSG doceniam roznice na korzysc DSG

    generalnie kazdy wynalazek ze sprzeglem hydrokinetycznym
    ma spory uslizg na tymze sprzegle i sporo mocy idzie w piach...
    przy malym silniczku benzynowym gdzie brakuje momentu obrotowego by tym
    jakos jezdzic.
    dopiero DSG ze sprzeglem ciernym sobie z tym radzi

    np. taki swift z automatem to owszem - jezdzi ladnie z Brodzikową w
    reklamie...
    w rzeczywistosci ani nie jedzie a oszczedny tymbardziej nie jest - (na
    testach 1,6 palil nam w redakcji
    kolo 10-11 litrow po wroclawiu)

    sa jeszcze wynalazki typu zautomatyzowan askrzynia manualna nie majaca
    jednak nic wspolnego z DSG
    ale nie specjalnie dobrze mi sie to kojarzy.

    CVT mialem (nissan primera 2.0) ale wrazenie z jazdy jest paskude jak dzwiek
    przyspieszajacego silnika
    z taka sprzynią :-)

    5249 (20100703) __________

  • 17. Data: 2010-07-07 21:50:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jednak wydaje mi sie, ze jak kolega pisal "male auto do miasta",
    > to chodzilo mu raczej o takie <4m dlugosci ;)

    Nie wyraził się zbyt precyzyjnie... Wręcz napisał wyraźnie że Smart za mały.
    :-)

> [...]
    > ustawionym fotelu, jest wygodnie dla mnie (1,75m) i dla osob, ktore maja
    > 1,6m-1,9m. Nie wiem jak to sie dzieje, ale testowalismy i kazdy ma wtedy

    Może byli tak zauroczeni samym siedzeniem w Lexusie że już takie
    drobiazgi jak przysunięcie fotela czy kierownicy już nie przeszkadzało im.
    Dla grubszych kierowców siedzących na kilku cm sadła i mających ponad
    180cm wzrostu to auto jest niestety małe z przodu.

> [...]
    > tylnej kanapie w aucie (na parkingu of kors) - fotele odsuniete, laptop
    > podpiety do systemu audio i polozony na podramienniku. Lepiej niz w kinie

    Chyba jednak lepiej w domu na dużym ekranie...

    > A tak w ogole, to znalazlem wlasnie swietny filmik:
    > http://www.youtube.com/watch?v=MLHWgAmx3Iw
    > co tu sie moglo stac?

    Trzeba niechybnie po księdza wołać aby egzorcyzmy odprawił ;-)

  • 18. Data: 2010-07-07 21:51:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal" <b...@o...pl> wrote in message

    > najwiecej miejsca z aut ktorymi jezdzilem (a bylo ich sporo)
    > to pod wzgledem miejsca jest w nowej skodzie superb
    > (wiecej niz w A8 bmw7) tak samo jak w ichniejszych wersjach LONG :-)

    Niestety nie handlują skodami w USA gdzie mieszkam....
    A z którego VW tego "superb" zrobili? Octavia to passat, tak?
    To jak ten superb większy to pewnie z VW phaetona :-)

  • 19. Data: 2010-07-07 21:53:48
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    > Może byli tak zauroczeni samym siedzeniem w Lexusie że już takie
    > drobiazgi jak przysunięcie fotela czy kierownicy już nie przeszkadzało im.

    Mysle, ze ludzie jezdzacy na co dzien Impreza STI i autami podobnej klasy
    nie sa zauroczeni lexusami ;)

  • 20. Data: 2010-07-07 22:01:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Mysle, ze ludzie jezdzacy na co dzien Impreza STI i autami podobnej klasy
    > nie sa zauroczeni lexusami ;)

    Tak myślisz?
    A mi się wydaje że jakiemukolwiek Subaru to bardzo daleko jest do Lexusa...
    To jednak zupełnie inna półka.