    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jakie etui - plastyk (okienko) czy skóra (zamykane)
    Date: Mon, 13 May 2013 14:00:57 +0200

    On 2013-05-13 13:53, Berdan wrote:

    > wygląd nie ma dla mnie znaczenia.
    > Ważne aby:
    > - po 2 latach użytkowania tel. nie był poobijany, powycierany itd.
    > - nie chcę aby po upadku tel. był do wyrzucenia bo coś pęknie

    Moj SGS2 ma niemal dwa lata, uzywany normalnie, od dluzszego czasu bez
    folii na ekranie. Nigdy nie upadl, nie jest powycierany.
    Po prostu nie lubie tych wszystkich prezerwatywek, nosi sie w nich
    telefon przez caly okres uzytkowania, po wyjeciu z niej urzadzenie
    wyglada jak nowe a i sprzedaje sie na Allegro na smieszne pieniadze.