  • 1. Data: 2013-05-11 20:18:09
    Temat: Tablety z WIN8 - jak to wyglada w praktyce?
    Od: atm <...@v...pl>

    Kolega niedawno kupil tablet Samsunga z Androidem. Pierwszy kontakt jest
    dla niego mocnym rozczarowaniem. VOD Onetu nie dziala przez www
    z powodu braku silverlight, aplikacja z Google Play mowi, ze sprzet jest
    niekompatybilny. Kinomaniak tez chyba nie chce sie odpalic.
    Niewiele lepiej jest z ipadem, sprawdzilem VODa - na www tez daje o
    sobie znac brak wtyczki MS, aplikacja zas chodzi ale spora ilosc
    negatywnych komentarzy mowi sama za siebie.
    Jak w tym wszystkim wypadaja tablety z WIN8? Oczywiscie wyzej wspomniane
    problemy ne wystapia, ale czy nie pojawia sie nowe, ktore w praktyce
    moga byc bardziej uciazliwe?
    Ten a przyklad ma normalne usb, zdjemowana tylna pokrywe dajaca normalny
    dostep do baterii:
    http://allegro.pl/tablet-dell-st-windows-8-gwarancja
    -nbd-na-prezent-i3233948622.html
    Tu pisza o 10h czyli typowym czasie dzialana tabletu z iOS:
    http://allegro.pl/tablet-asus-vivotab-smart-me400c-w
    indows-8-bialy-i3233626853.html
    Oczywiscie modele z 3g bylby troche drozsze od tych z podanych wyzej
    aukcji jednak ceny sa ogolnie porownywale do urzadzen z Androidem i iOS.
    Czy jest zatem cos na minus, co moze zniechecic do wchodzenia w Win8 na
    tablecie?

  • 2. Data: 2013-05-11 22:06:40
    Temat: Re: Tablety z WIN8 - jak to wyglada w praktyce?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Maj, 20:18, atm <_...@v...pl> wrote:

    > Czy jest zatem cos na minus, co moze zniechecic do wchodzenia w Win8 na
    > tablecie?

    Ja bym z pol roku zaczekal, az wejda na rynek modele zapewne w pelni
    dedykowane pod ten system.

  • 3. Data: 2013-05-11 22:19:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 11 May 2013 20:18:09 +0200, atm napisał(a):

> [...]
    > aukcji jednak ceny sa ogolnie porownywale do urzadzen z Androidem i iOS.
    > Czy jest zatem cos na minus, co moze zniechecic do wchodzenia w Win8 na

    Windows8 - działa jak laptop - więc albo będzie wolny jak laptop z Atomem,
    albo będzie szybki, gorący i prądożerny jak normalny laptop.
    Windows8RT - wymaga softu kompilowanego na ARMa, więc są dostępne śladowe
    ilości, zwłaszcza, że póki co Surface okazał się klapą (Surface Pro
    również, ale to już inna para kaloszy)

    Generalnie lepiej zainwestować w ultrabooka. Albo - wstyd przyznać -
    gejpada. Przy całej gównianości tego sprzętu, przynajmniej nie ma problemu
    z oprogramowaniem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2013-05-12 20:12:57
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    >
    > Generalnie lepiej zainwestować w ultrabooka. Albo - wstyd przyznać -
    > gejpada. Przy całej gównianości tego sprzętu, przynajmniej nie ma problemu

    Dzieki za info, czyli trzeba dac troche czasu na rozwiniecie technologii.