  • 11. Data: 2013-05-14 08:33:42
    Temat: Re: Jakie etui - plastyk (okienko) czy skóra (zamykane)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 13 May 2013 19:13:34 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Nie rozumiesz chyba że folia nie ma nawet zbliżonej twardości
    > do Gorilla Glass - to, że folia jest porysowana nie ma absolutnie
    > żadnego związku z dowodzeniem "jak dobrze że miałem" bo
    > folię porysować można dużo, dużo łatwiej niż szkło...
    > Folia miała sens dawno temu gdy telefony miały ekraniki
    > z miękkiego plexiglasu - wiele ludzi przesiada się z takich na
    > drogie smartfony i myślą że muszą mieć folię tylko dlatego

    Ale moj biedafon nie jest dla malp, i mysle ze folia swietnie sie
    sprawdzila - teraz nie musze sie pytac jak polerowac szklo, czy tam
    pleksi :-P

    No ale skoro kolega ma galaxy S2, to moze moze zaufac malpom i
    zaoszczedzic sobie klapki i folii
    http://www.youtube.com/watch?v=WPkzac_rGsM
    http://www.youtube.com/watch?v=apETbcrQueU

    http://www.youtube.com/watch?v=7nVgQrabDJc (fake ?)

    J.

  • 12. Data: 2013-05-14 11:15:58
    Od: "Berdan" <W...@w...pl>

    > Poza tym - przeczytaj co sam napisałeś - wygląd nie jest dla
    > Ciebie ważny ale ważne jest aby nie był powycierany, poobijany?
    > A czym że to powycieranie nie jest jak wyglądem??? :-))))
    > Czy sam się słyszysz jak sprzeczny jesteś sam ze sobą?

    pisząc wygląd miałem na myśli, że nie ma dla mnie znaczenia czy tel. będzie
    o 2mm grubszy, szerszy, że będzie miał klapkę, że niby mniej bajerancko itp.

    > Nie będzie.
    > Wbrew pozorom są bardziej odporne na upadki niż myślisz.
    > Mój iPhone4 wypadł mi z ręki na podłogę bardzo dużo razy,
    > nic mu się nie stało. Raz mi wypadł na ulicę podczas jazdy na
    > rowerze - poturlikał się po asfalcie i odbił od krawężnika.
    > Podniesiony miał kilka zadrapań na stalowej obramówce ale
    > nic mu nie pękło i zdecydowanie nie był "do wyrzucenia".

    mam inne doświadczenia
    mój ajfon4 albo 3 (nie pamietam) upadł tak nieszczęśliwie, że pękła szybka.
    Naprawa kosztowałaby tyle co nowy telefon. Już go nie mam.
    mój samsung sIII mini upadł na ulicę gdy przebiegałem, przejechał po nim
    samochód, z telefonu nic nie zostało.

  • 13. Data: 2013-05-14 11:43:40
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-05-14 08:33, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > http://www.youtube.com/watch?v=7nVgQrabDJc (fake ?)

    Tak :) - palec pod młotkiem i pęknięcia tylko tam, gdzie wyświetlacz :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 14. Data: 2013-05-14 12:36:35
    Od: kosmos <e...@c...pl>

    W dniu 2013-05-14 11:15, Berdan pisze:

    > mój samsung sIII mini upadł na ulicę gdy przebiegałem, przejechał po nim
    > samochód, z telefonu nic nie zostało.

    Obawiam się, że na takie przypadki skórzane etui niewiele pomoże.

    --
    Pozdrowionka :)

  • 15. Data: 2013-05-14 13:20:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Berdan" napisał w wiadomości
    >pisząc wygląd miałem na myśli, że nie ma dla mnie znaczenia czy tel.
    >będzie o 2mm grubszy, szerszy, że będzie miał klapkę, że niby mniej
    >bajerancko itp.

    Problem w tym ze to sie na 2mm nie konczy.
    Jeden telefon nie problem, ale jak przyjdzie nosic dwa, to juz trzeba
    wiecej kieszeni :-)

    >mój samsung sIII mini upadł na ulicę gdy przebiegałem, przejechał po
    >nim samochód, z telefonu nic nie zostało.

    Klapka na to nie pomoze :-)

    J.

  • 16. Data: 2013-05-14 13:23:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Berdan" <W...@w...pl> wrote in message
    > pisząc wygląd miałem na myśli, że nie ma dla mnie znaczenia czy tel.
    > będzie o 2mm grubszy, szerszy, że będzie miał klapkę, że niby mniej
    > bajerancko itp.

    A obtarty telefon będzie jaki? Też mniej bajerancki?
    Czemu obtarty telefon miałby być gorszy niż w obdartym etui?

    Zastanów się, czy nie masz przypadkiem takich samych motywacji
    co ktoś, kto kupuje nową kanapę i nie zdejmuje folii w którą była
    zapakowana, potem siedzi na tej folii porozrywanej 10 lat aby
    się mu kanapa nie pobrudziła :-)))

    Telefon jest do używania w pełnej jego roli urządzenia przenośnego.
    Każde etui spowoduje pogorszenie jego właściwości o jakie walczy
    producent: małe rozmiary zewnętrzne w stosunku do maksymalnie
    dużego ekranu i dużej baterii w środku. Każda folia na ekranie
    pogarsza widoczność tego co za folią, zwiększa odblaski, pogarsza
    przepuszczalność dla światła ekranu i będąc łatwiejszą do porysowania
    powoduje konieczność że folię musisz wymieniać często aby coś
    przez ekran widać... Folia również pogarsza doświadczenia z ekranem
    dotykowym - nie widać tego na pierwszy rzut oka ale czułość się
    pogarsza.

    > mam inne doświadczenia
    > mój ajfon4 albo 3 (nie pamietam) upadł tak nieszczęśliwie, że pękła
    > szybka. Naprawa kosztowałaby tyle co nowy telefon. Już go nie mam.

    Nie wiem jak można mieć iPhone i nie pamiętać czy to był 3 czy 4 :-)))
    Różnica między nimi jest drastyczna... W szczególności iPhone 3
    nie był tak odporny na upadki i uderzenia jak iPhone 4...
    Projekty są usprawniane, ulepszane i dzisiejsze telefony są lepsze
    niż smartfony wypuszczane 4-5 lat temu...

    > mój samsung sIII mini upadł na ulicę gdy przebiegałem, przejechał
    > po nim samochód, z telefonu nic nie zostało.

    No wybacz, ale chyba zbyt wiele od "etui" oczekujesz...
    Naprawdę sądzisz, że etui coś pomoże na przejechanie przez auto?
    Czy tak teraz teatralnie dramatyzujesz aby przekonać siebie samego
    że etui musisz mieć? :-))

  • 17. Data: 2013-05-14 13:38:52
    Od: "Berdan" <W...@w...pl>

> [...]
    > Naprawdę sądzisz, że etui coś pomoże na przejechanie przez auto?
    > Czy tak teraz teatralnie dramatyzujesz aby przekonać siebie samego

    To przejechanie autem było naprawdę. Nie spodziewam się, że tel. w etui
    wytrzyma takie coś.
    Bardziej chcę uniknąć uszkodzeń z tyt. upuszczenia (z ręki), wypadnięcia
    (np. z kieszeni na kafelki albo szkło w biurowcu).
    Kumpel także ma sgs2 (namawia mnie na etui - ramka) pokazał mi filmik jak
    jego tel. spadł z wysoka i ... tylko pękła ramka. A sam tel. działa sprawnie
    do dzisiaj.

    ps. coraz bardziej jestem skłonny właśnie do ramki a nie etui z klapką :-)
    ps2. Nie uwierzycie zapewne ale widziałem Pana, który miał tel. kom. w
    folii - takiej zwykłej (są w niej np. fabrycznie zapakowane piloty do TV).
    Są zatem różne potrzeby :-0

  • 18. Data: 2013-05-15 06:02:59
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    "Berdan" <W...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Bardziej chcę uniknąć uszkodzeń z tyt. upuszczenia (z ręki), wypadnięcia
    > (np. z kieszeni na kafelki albo szkło w biurowcu).

    To wyluzuj. Niedawno kumplowi wypadla z kieszeni koszuli Xperia J, odbila
    sie od stopnia i wyladowala na chodniku, wyswietlaczem w dol. Ten juz
    pozegnal telefon, a trzeba tylko bylo klapke z powrotem zalozyc. Zadnych
    rys, zadnych pekniec.

  • 19. Data: 2013-05-15 12:41:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" napisał w wiadomości
    "Berdan" <W...@w...pl> wrote:

> [...]
    >sie od stopnia i wyladowala na chodniku, wyswietlaczem w dol. Ten juz
    >pozegnal telefon, a trzeba tylko bylo klapke z powrotem zalozyc.

    Ale to ma byc argument za tym ze potencjalnie niebezpieczne wypadki
    sie zdarzaja i dobrze jest sie przed nimi zabezpieczyc, czy ze
    wspolczesne telefony dobrej marki sa na nie odporne, wiec nie ma sensu
    sie dodatkowo zabezpieczac ?

    J.

  • 20. Data: 2013-05-15 14:44:51
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > wygląd nie ma dla mnie znaczenia.
    > Ważne aby:
    > - po 2 latach użytkowania tel. nie był poobijany, powycierany itd.
    > - nie chcę aby po upadku tel. był do wyrzucenia bo coś pęknie

    Dla mnie to rowniez ważne było,
    jak i SII i obecnie SIII mam w pokrowcu za 20zł taki z bardzo miękkiej
    skórki/zamszu,
    SII nosiłem go w tym ok 5miesięcy, wyglądal jak nowy, SIII po 5miesiącach
    wciąż prawie jak nowy
    (SIII ma fatalny tylni panel, połysk pod słońcem widać ryski, nieważne w
    czym byś go nosił)

    przyznam, że byłem zwolennikiem zawsze oryginalnych akcesoriów,
    ale ten pokrowieć obecnie posiadany to coś ala skarpetka bardzo delikatna i
    je stem z niej zadowolony, szybko
    się wyciąga, i spełnia swoją rolę

    taki polecam