  • 11. Data: 2014-09-02 12:34:51
    Temat: Re: Jakie chłodzenie pod Core i5-2500?
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-09-02 12:01, marfi pisze:

    > Czy ja jestem nienormalny używając chłodzenia dostarczonego z
    > procesorem (box)?

    Jeśli tak, to takich nienormalnych byłoby wielu. Ja też nigdy nie
    kupiłem osobnego chłodzenia niż to, które było w boxie.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 12. Data: 2014-09-02 12:42:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 2 Sep 2014 12:01:57 +0200, marfi napisał(a):

    > Czy ja jestem nienormalny używając chłodzenia dostarczonego z procesorem
    > (box)?

    Normalny ale nie myślący, czyli normalny :) Myślący użyje biernego
    chłodzenia.
    --
    Jacek

  • 13. Data: 2014-09-02 12:49:24
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mam 120GB na W8.1 i system + open office + parę małych programów + Diablo
    > 3 + ROS i koniec miejsca a miałem jeszcze BF4 ale już musiałem przewalić
    > na HDD po ostatnim DLC bo zbrakło miejsca.

    Nie gram, pracuję :)

    --
    marfi

  • 14. Data: 2014-09-02 12:51:13
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Normalny ale nie myślący, czyli normalny :) Myślący użyje biernego
    > chłodzenia.

    Dlaczego? Jakaś fobia, moda czy coś innego?

    --
    marfi

  • 15. Data: 2014-09-02 13:38:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 2 Sep 2014 12:51:13 +0200, marfi napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego? Jakaś fobia, moda czy coś innego?

    Hałasofobia.
    --
    Jacek

  • 16. Data: 2014-09-02 14:03:52
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    > Hałasofobia.

    U mnie i tak najgłośniejsze to są wentylatory (dwa) na tym pieprzonym
    Radeonie. Jak włączy się grę, to zwariować można. Natomiast szum z
    wentylatora na procesorze jest ledwie słyszalny (mam porównanie, bo
    wcześniej nie miałem Radeona).

  • 17. Data: 2014-09-02 17:12:35
    Od: "LP" <l...@u...pl>

    Użytkownik "Chris"

    > Ale najgłośniejszy z całej trójki.
    > Maks. głośność 24,4 dB

    Ale on nigdy nie chodzi na maxa, jak te wszystkie, pfu, boxowe. Używam od
    dobrych kilku lat, na c2d 8500 i lubię czasami pograć, ale po monitoringu
    temperatur, ustawiłem na silent w biosie i kręci się od 650 (miłe
    rozczarowanie, bo w instrukcji napisane jest, że staruje od 800) do 1600
    dopuszając do temperatury max 45 celsjuszy. Jeśli się nie kręci procka, to
    jest to opcja tania, niewielka i cicha. A wentylatory collinga są naprawdę
    niezłe w dolnych i średnich zakresach, biorąc pod uwagę cenę (a sprawdziłem
    kiedyś całą wentylową wieruszkę;).

    --
    LPPL

  • 18. Data: 2014-09-02 17:19:14
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2014-09-02 o 17:12, LP pisze:
> [...]
    > niezłe w dolnych i średnich zakresach, biorąc pod uwagę cenę (a sprawdziłem

    Jeże już to koło 100zł
    Arctic Cooling Freezer I11 albo
    Arctic Cooling Freezer 13
    na pewno cichsze i lepiej schładzają.

    miab

  • 19. Data: 2014-09-02 17:28:28
    Od: "LP" <l...@u...pl>

    Użytkownik "GAD Zombie"

> [...]
    > Radeonie. Jak włączy się grę, to zwariować można. Natomiast szum z
    > wentylatora na procesorze jest ledwie słyszalny (mam porównanie, bo

    Kolejność jest następująca: jak się wymieni chłodzenie na karcie, to zaczyna
    być słyszalne to na procesorze. Jak się wymieni to na procesorze, to słychać
    to w zasilaczu. Jak w zasilaczu, to nawiewające i wydmuchujące, a potem to
    już przeszkadza nawet stukanie parkujące głowicy na dysku, itd...

    --
    LPPL

  • 20. Data: 2014-09-02 17:29:28
    Od: "LP" <l...@u...pl>

    > Normalny ale nie myślący, czyli normalny :) Myślący użyje biernego
    > chłodzenia.

    Pasywne chłodzenie nie jest żadnym wyjściem, bo i tak potrzeba wentylatorów,
    które przewentylują budę, a są one bardziej słyszalne (bo usytuowane zwykle
    na nieosłoniętych blachą "szczytach" obudowy i przeciętnie o te kilkanaście
    cm bliżej ucha).

    --
    LPPL