  • 31. Data: 2014-09-04 11:55:57
    Temat: [OT] Re: Jakie ch?odzenie pod Core i5-2500?
    Od: Stregor <s...@g...com>

    > Pasywne ch?odzenie nie jest ?adnym wyj?ciem, bo i tak potrzeba wentylator?w,
    > kt?re przewentyluj? bud?, a s? one bardziej s?yszalne (bo usytuowane zwykle
    > na nieos?oni?tych blach? "szczytach" obudowy i przeci?tnie o te kilkana?cie
    > cm bli?ej ucha).

    Prośba taka: Ustaw kodowanie znaków w swoim Outlook Expressie

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 32. Data: 2014-09-04 13:28:30
    Temat: Re: [OT] Re: Jakie ch?odzenie pod Core i5-2500?
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-04 11:55, Stregor pisze:

    > Prośba taka: Ustaw kodowanie znaków w swoim Outlook Expressie

    Do tego polecam zainstalować http://www.grzegorz.net/oe/oept.php?lang=pl

    OE PowerTool jest przeznaczony do eliminacji błędów w Outlook Express
    6.0 w systemie Windows XP, a także rozszerzania jego możliwości. Działa
    również z programem Windows Mail pod Windows Vista i Windows 7.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 33. Data: 2014-09-05 12:17:47
    Temat: Re: Jakie chłodzenie pod Core i5-2500?
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Zdecydowałem się ostatecznie na SilentiumPC Spartan PRO HE924.

    Pzdr, OMSON

  • 34. Data: 2014-09-05 18:39:42
    Od: "liryczny podmiot" <u...@m...com>

    Użytkownik "Stregor"

    > Prośba taka: Ustaw kodowanie znaków w swoim Outlook Expressie

    A na co proponujesz zmienić?

    --
    LP

  • 35. Data: 2014-09-06 08:00:26
    Od: Stregor <s...@g...com>

    > A na co proponujesz zmienić?

    Na COKOLWIEK, byle kodowanie znaków było ustalone. Outlook Express
    domyślnie nie daje żadnej informacji o sposobie kodowania znaków.

    Oczywiście, "cokolwiek" to dla nas będzie UTF-8 lub ISO-8859-2, ze
    wskazaniem na to pierwsze.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 36. Data: 2014-09-06 18:27:49
    Od: "liryczny podmiot" <u...@m...com>

    Użytkownik "Stregor" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > domyślnie nie daje żadnej informacji o sposobie kodowania znaków.
    >
    > Oczywiście, "cokolwiek" to dla nas będzie UTF-8 lub ISO-8859-2, ze

    Fakt, coś się porąbało, przepraszam, chyba teraz będzie dobrze?

    --
    LP

  • 37. Data: 2014-09-08 10:56:41
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-06 18:27, liryczny podmiot pisze:

    > Użytkownik "Stregor" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > Fakt, coś się porąbało, przepraszam, chyba teraz będzie dobrze?

    Doinstaluj to z mojego linka i nie będziesz miał problemów z OE

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl